Gå til innhold

FU: hva har du veska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobil, nøkler, lommebok, lypsyl, noen ganger håndkrem, paracet, paraply (bortsett fra i kulda), lighter, kulepenn, Prince og noen ganger tyggegummi og sukkerfrie pastiller av forskjellig slag. Pluss at når jeg går på jobb så har jeg med meg brød og pålegg:-)

Jeg har ei forholdsvis stor veske som jeg slenger over skulderen. Men det er fortsatt mye plass til overs i den:-)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• candyqueen_83

8

• hidi, the scorpion

7

• Axcia

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Det får holde med noen reale lommer på allværsjakka!! ;-)

''Det får holde med noen reale lommer på allværsjakka!! ;-)''

Hehe, akkurat det samme tenkte jeg!

Men hvorfor ha noe mer når man aldri har med mer enn lommebok, nøkler og evt. mobil?

Skrevet

''Det får holde med noen reale lommer på allværsjakka!! ;-)''

Hehe, akkurat det samme tenkte jeg!

Men hvorfor ha noe mer når man aldri har med mer enn lommebok, nøkler og evt. mobil?

Jeg tar ikke sjangsen på å bruke lommer etter at jeg diverse ganger har funnet mobilen min i andres bilseter. Da må det i så fall være dype lommer:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tar ikke sjangsen på å bruke lommer etter at jeg diverse ganger har funnet mobilen min i andres bilseter. Da må det i så fall være dype lommer:-)

''Jeg tar ikke sjangsen på å bruke lommer etter at jeg diverse ganger har funnet mobilen min i andres bilseter''

Du må slutte å sende så mange tekstmeldinger når du sitter på med folk ;).

Skrevet

*Hehe* Jeg bruker veske innimellom, men som regel sklir det ut til å greie seg med jakkelommene ja, det er jo så greit å ha hendene fri!

Man kan ha hendene fri med en liten veske hengendes på tvers også :-)

Skrevet

''Jeg tar ikke sjangsen på å bruke lommer etter at jeg diverse ganger har funnet mobilen min i andres bilseter''

Du må slutte å sende så mange tekstmeldinger når du sitter på med folk ;).

Nei, det er ikke det som skjer:-) Den sklir ut av lomma mi, og havner i setet:-)

Skrevet

Hvis jeg legger ting i lommer, hender det seg at jeg nesten leter meg gal etter tingene senere. For klærne henges ofte bort uten at tingene tas ut.. En mobil, ja, men ikke ndøvendigvis et bankkort!! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis jeg legger ting i lommer, hender det seg at jeg nesten leter meg gal etter tingene senere. For klærne henges ofte bort uten at tingene tas ut.. En mobil, ja, men ikke ndøvendigvis et bankkort!! ;-)

''Hvis jeg legger ting i lommer, hender det seg at jeg nesten leter meg gal etter tingene senere''

Helt enig, mye enklere å vite at de er i vesken. Bruker stort sett den samme hver dag, selv om jeg har flere fine vesker å velge mellom :-).

Skrevet

Nei, det er ikke det som skjer:-) Den sklir ut av lomma mi, og havner i setet:-)

En dame jeg kjenner sier alltid dersom folk ikke finner noe, som f eks nøkler eller mobiltelefonen: "Det ligger i bilen - under setet!"

Men hun påstår ikke at hun er synsk, altså! *he he*

Skrevet

Ikke sant...Jeg har funnet mye rart i jakkelommer etter at de har hengt ubrukt over tid.

For meg funker det ikke med lommer. Så jeg tviholder på taska mi, hvor jeg vet at alt er samlet:-) Min datter er en lommefantast, og jeg synes ikke hun gjør noe annet enn å lure på hvor lommeboka og mobilen er til enhver tid. Kjøp deg en veske, sier jeg da :-)

Skrevet

''Hvis jeg legger ting i lommer, hender det seg at jeg nesten leter meg gal etter tingene senere''

Helt enig, mye enklere å vite at de er i vesken. Bruker stort sett den samme hver dag, selv om jeg har flere fine vesker å velge mellom :-).

Samme her - synes det er stress å bytte mellom vesker til daglig.

Apropos ting som gjenglemmes: Husker en gang jeg fant fram en selskapsveske som jeg ikke hadde brukt på noen måneder. Der får jeg ikke plass til lommeboka, og har derfor bare løst oppi det jeg trenger av kort og penger. Og der lå jammen meg førerkortet mitt!! *he he* Visste ikke engang at det ikke lå i lommeboka, og hadde jeg blitt tatt i kontroll i mellomtida, hadde jeg virkelig ikke ant hvor jeg skulle begynne å lete...;-)

Skrevet

En dame jeg kjenner sier alltid dersom folk ikke finner noe, som f eks nøkler eller mobiltelefonen: "Det ligger i bilen - under setet!"

Men hun påstår ikke at hun er synsk, altså! *he he*

LOL:-) Hun snakker tydeligvis av erfaring, og den skal man ikke kimse med:-)

Skrevet

Ikke sant...Jeg har funnet mye rart i jakkelommer etter at de har hengt ubrukt over tid.

For meg funker det ikke med lommer. Så jeg tviholder på taska mi, hvor jeg vet at alt er samlet:-) Min datter er en lommefantast, og jeg synes ikke hun gjør noe annet enn å lure på hvor lommeboka og mobilen er til enhver tid. Kjøp deg en veske, sier jeg da :-)

Har hørt om flere som har vasket mobilen i vaskemaskinen... Det er vel ytterst få som hiver veska i maskina, mens bukser osv vaskes jo rett som det er :-)

Gjest Finner aldri det jeg skal ha
Skrevet

He he...eneste jeg har av de fem er ikke lipgloss men leppestift

Har nemmelig en liten sminkepung med neglfil, leppestift, leppepenn, pinsett

Utover det så er det gps (!) Stor 7 sans. Lommebok. Penn (er) Liten notisblokk. Mobil (selvsakt) Nesespray (kronisk tette bihuler) En leppepomade. Nøkkelknippe (når det ikke sitter fast i bilen eller blir brukt på døra på jobben) Tamponger og truseinlegg og en sånn munn-til munnmaske (i eget rom i veska)

Innimellom er det en god del annet stæsj der også :D

Skrevet

Har hørt om flere som har vasket mobilen i vaskemaskinen... Det er vel ytterst få som hiver veska i maskina, mens bukser osv vaskes jo rett som det er :-)

Det var nok et argument for veske og mot lommer :-)

Skrevet

Haha, det eneste jeg har fra den lista er en fargeløs lipgloss. Ellers er nok veska mi rimelig brukspreget (og kanskje litt nerdepreget).

Jeg har mobiltelefon, minnepinne, ekstern harddisk, noen overganger, hodetelefoner, kortmappe, adgangskort til jobben, nøkler, håndkrem, tyggis, kulepenner, markeringstusj (og evt bok, for busslesing).

Skrevet

bare pudder og lipgloss jeg har fra den lista. Ellers har jeg forskjellige kremer, nøkler, busskort, lommebok, neglelakk, neglelakkfjerner, mascara, leppepomader, masse rare ting :P

Skrevet

Så sant jeg kan unngå det, så bruker jeg ikke veske.

Har jeg veske, så har jeg lommebok, mobil, nøkkelknippe og kanskje en lipgloss i den.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det ligger nok en lipgloss i veska, men den er ikke hyppig i bruk akkurat.

Jeg må ha: lommebok, mobil, kateter + bandasjer, drops eller tyggis og en flaske med vann.

Siden jeg har store vesker pga kateterene fylles de gjerne opp med dill, som papirlommetørkler, brev, øredobber jeg har hatt på og tatt av i løpet av dagen, og mye rusk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...