Gå til innhold

FU: hva har du veska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker nesten aldri veske... men i den veska jeg har, ligger det to par strikkavotter, et par tovede sokker, og ei bok som jeg ikke har begynt på. :)

I lommene på jakken min derimot, er det en lipsyl, pengepung (av den myke sorten med glidelås på), av og til garasjeåpner, og nøkkelknippe.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• candyqueen_83

8

• hidi, the scorpion

7

• Axcia

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Niccola
Skrevet

det er som regel Vandoren V12 fliser

Ah! Slike gikk jeg også rundt med i maange år. Riktignok ikke i veska sånn til daglig da, kun i instrumentkassen. ;-)

Skrevet

Jeg har alltid lommebok og mobil, aldri parfyme, kremer og lignende. Som regel en eller annen tablett.

I yngre dager hadde jeg alltid tamponger og tabletter for migrene og Ibux el.l.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker ikke veske annet enn til og fra jobb. Da har jeg vannflaske, bok, hårspray, masse gamle papirer, tamponger, parfyme, lipgloss, smertestillende tabletter, pastiller.

Utenom jobb bruker jeg jakkelommene :o)

Skrevet

Jeg bruker ikke veske annet enn til og fra jobb. Da har jeg vannflaske, bok, hårspray, masse gamle papirer, tamponger, parfyme, lipgloss, smertestillende tabletter, pastiller.

Utenom jobb bruker jeg jakkelommene :o)

Har du alltid tamponger med, eller bare ved behov?

Skrevet

Jeg bruker nesten aldri veske... men i den veska jeg har, ligger det to par strikkavotter, et par tovede sokker, og ei bok som jeg ikke har begynt på. :)

I lommene på jakken min derimot, er det en lipsyl, pengepung (av den myke sorten med glidelås på), av og til garasjeåpner, og nøkkelknippe.

''I lommene på jakken min derimot''

hmmm.... lurer på om noe av nøkkelen ligger her - at du omtaler jakken i entall. Jeg bytter på med flere jakker hele tiden, og det er upraktisk å skulle flytte over ting fra lomme til lomme.

i tillegg er kåpelommer ikke spesielt godt egnet til å fylle opp med alskens greier :-)

Skrevet

''Har du alltid tamponger med, eller bare ved behov?''

Hvem husker når behovet kan melde seg? ;-) Jeg kom på at jeg har en minitoalettpung i veska, med div. dameutstyr.

Skrevet

Hvem husker når behovet kan melde seg? ;-) Jeg kom på at jeg har en minitoalettpung i veska, med div. dameutstyr.

Er det ikke vanlig å prøve å følge med på slikt?

Skrevet

Jeg vet ikke akkurat dagen behovet vil melde seg, så jeg pleier å ha en tampong i vesken (i sminkepungen) bestandig.

Siden du spør, hva skulle være galt med det?

Skrevet

Jeg vet ikke akkurat dagen behovet vil melde seg, så jeg pleier å ha en tampong i vesken (i sminkepungen) bestandig.

ikke noe galt, bare at jeg er tilhenger av (for egen del) å ikke drasse med meg alt for enhver anledning hele tiden .-)

candyqueen_83
Skrevet

De ligger stort sett alltid i veska. Har en tendens til å glemme å ta med på jobb når jeg har mensen så pleier å ha et par stykker der fast. Hvordan det?

Skrevet

Jo, men ikke for oss med hormonspiral. En dag her og en dag der, totalt uten system *blir gal*

Skrevet

..og legger til: jeg foretrekker Tampax, hvilket er relativt plasskrevende å drasse på til enhver tid, sammenlignet med f eks o.b.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg vet alltid når jeg har behov, men de ligger stort sett alltid der uansett.

Skrevet

De ligger stort sett alltid i veska. Har en tendens til å glemme å ta med på jobb når jeg har mensen så pleier å ha et par stykker der fast. Hvordan det?

''Hvordan det?''

Oi, voldsomt, da! ;-) Se svar til MP .

Er det ikke greit å spørre uten at dere føler dere mistenkeliggjort elelr angrepet?

Skrevet

Jo, men ikke for oss med hormonspiral. En dag her og en dag der, totalt uten system *blir gal*

ok, har ingen erfaring med det :-)

Skrevet

Jeg vet alltid når jeg har behov, men de ligger stort sett alltid der uansett.

Kjekt å ha *s*

candyqueen_83
Skrevet

..og legger til: jeg foretrekker Tampax, hvilket er relativt plasskrevende å drasse på til enhver tid, sammenlignet med f eks o.b.

Jeg bruker også tampax, men jobbveska mi er stor ;O)

Skrevet

ok, har ingen erfaring med det :-)

Jeg vurderer å avslutte erfaringen :-( *temmelig misfornøyd, men liker ikke gyn-stolen*

candyqueen_83
Skrevet

''Hvordan det?''

Oi, voldsomt, da! ;-) Se svar til MP .

Er det ikke greit å spørre uten at dere føler dere mistenkeliggjort elelr angrepet?

Nei, det var ikke noe angrep. Visste jeg skulle hatt et smiletegn :o) Jeg bare lurte på om det var uvanlig eller noe sånt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...