Gå til innhold

FU: hva har du veska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig å prøve å følge med på slikt?

Jeg snuser på overgangsalderen allerede og mensen forskyver seg innimellom. Derfor har jeg stort sett alltid tilgjengelig truseinnlegg og tamponger. Tror faktisk jeg har en pakke bind i hanskerommet også når jeg tenker meg om. :o)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• candyqueen_83

8

• hidi, the scorpion

7

• Axcia

6

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

''Hvordan det?''

Oi, voldsomt, da! ;-) Se svar til MP .

Er det ikke greit å spørre uten at dere føler dere mistenkeliggjort elelr angrepet?

''Oi, voldsomt, da! ;-) ''

Ler meg ihjel;))

Fy, så stygge spørsmål du stiller, morsan...

*kikker fornærmet i vesken på ob`en*

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg bruker også tampax, men jobbveska mi er stor ;O)

''Jeg bruker også tampax, men jobbveska mi er stor ;O)''

LOL;) Ser for meg _den_ store veska...;)

candyqueen_83
Skrevet

''Jeg bruker også tampax, men jobbveska mi er stor ;O)''

LOL;) Ser for meg _den_ store veska...;)

LOL! Såå store er ikke tampaxene da :o)

Skrevet

ikke noe galt, bare at jeg er tilhenger av (for egen del) å ikke drasse med meg alt for enhver anledning hele tiden .-)

Ok :-) Jeg bruker o.b, og har uansett bare med én tampong (ikke eske) med meg, så den tar ikke opp så altfor mye plass ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

LOL! Såå store er ikke tampaxene da :o)

Nei, men så likevel for meg en kjempestor veske! Jobbveska;))

Skrevet

Nei, det var ikke noe angrep. Visste jeg skulle hatt et smiletegn :o) Jeg bare lurte på om det var uvanlig eller noe sånt?

:-)

Skrevet

''Oi, voldsomt, da! ;-) ''

Ler meg ihjel;))

Fy, så stygge spørsmål du stiller, morsan...

*kikker fornærmet i vesken på ob`en*

*knegg*

Skrevet

Jeg bruker også tampax, men jobbveska mi er stor ;O)

En jeg studerte sammen med drassa på en skikkelig _bag_ hver dag. Hun hadde fullt overnattingsutstyr oppi der - sminke, undertøy, linsevann (og da mener jeg ikke sånn veskestørrelse, altså, men en slik en på 3-4 dl).... Hun måtte ha bært seg skakk! he he*

Skrevet

Ok :-) Jeg bruker o.b, og har uansett bare med én tampong (ikke eske) med meg, så den tar ikke opp så altfor mye plass ;-)

Husker jeg som tidlig tenåring syntes det var flaut å gå med ob i lomma, i tilfelle noen skulle oppdage det. Så jeg tok en oppbrukt lebepomade og fjernet det inni, slik at det bare ble hylsteret igjen. Fikk akkurat pressa en liten ob inn der... ;-)

Gjest forvarsel
Skrevet

''Har du alltid tamponger med, eller bare ved behov?''

Hvem husker når behovet kan melde seg? ;-) Jeg kom på at jeg har en minitoalettpung i veska, med div. dameutstyr.

Jeg kjenner det på brystene et par dager før mensen kommer. Slik sett kan jeg ta med meg en tampong etter behov. Er alltid premenstruell og kan ikke huske sist det bare kom rett ut av det blå. Antar jeg ikke er alene om å ha det slik. Drasser ikke med meg en obeller flere hele måneden igjennom.

Skrevet

Jeg snuser på overgangsalderen allerede og mensen forskyver seg innimellom. Derfor har jeg stort sett alltid tilgjengelig truseinnlegg og tamponger. Tror faktisk jeg har en pakke bind i hanskerommet også når jeg tenker meg om. :o)

Imponert over at det går an å få plass til noe som helst i hanskerommet!! :-)

Skrevet

Jeg kjenner det på brystene et par dager før mensen kommer. Slik sett kan jeg ta med meg en tampong etter behov. Er alltid premenstruell og kan ikke huske sist det bare kom rett ut av det blå. Antar jeg ikke er alene om å ha det slik. Drasser ikke med meg en obeller flere hele måneden igjennom.

Også hos meg går perioden før det bryter løs langtfra upåaktet hen! ;-)

Husker jeg så en vitsetegning en gang, med en dame med barnevogn som begår bankran, idet hun sier: "Fill this pram with money, or I'll explode with PMS"

Skrevet

"Drasser ikke med meg en obeller flere hele måneden igjennom."

Hehe drasse?? du får det til å høres ut som en o.b, veier 8 kg og er 50cm lang.. Jeg "drasser" med meg en o.b stort sett bestandig, men har til gjengjeld å bli sliten av det ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe drasse?? du får det til å høres ut som en o.b, veier 8 kg og er 50cm lang.. Jeg "drasser" med meg en o.b stort sett bestandig, men har til gjengjeld å bli sliten av det ;-)

''Hehe drasse?? du får det til å høres ut som en o.b, veier 8 kg og er 50cm lang.. Jeg "drasser" med meg en o.b stort sett bestandig, men har til gjengjeld å bli sliten av det ;-)''

Dauer av latter her...;)) Stooopp..

candyqueen_83
Skrevet

Ikke sant.. Hvor mye veier en tampong, og hvor stor plass tar den? Jeg har en liten lomme med glidelås på innsiden av veska og der ligger et par tampax. Ikke akkurat noe jeg merker på vekta eller plassen i veska.

Skrevet

''Hehe drasse?? du får det til å høres ut som en o.b, veier 8 kg og er 50cm lang.. Jeg "drasser" med meg en o.b stort sett bestandig, men har til gjengjeld å bli sliten av det ;-)''

Dauer av latter her...;)) Stooopp..

;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Husker jeg som tidlig tenåring syntes det var flaut å gå med ob i lomma, i tilfelle noen skulle oppdage det. Så jeg tok en oppbrukt lebepomade og fjernet det inni, slik at det bare ble hylsteret igjen. Fikk akkurat pressa en liten ob inn der... ;-)

'' Fikk akkurat pressa en liten ob inn der... ;-)''

*tørker lattertårer av denne tråden*

Men hva tenkte venninna di, som bare skulle låne litt leppepomade og stikker leppene ned i en ob...?

Skrevet

Ikke sant.. Hvor mye veier en tampong, og hvor stor plass tar den? Jeg har en liten lomme med glidelås på innsiden av veska og der ligger et par tampax. Ikke akkurat noe jeg merker på vekta eller plassen i veska.

Kanskje noen dolere drasser med seg sånne?

http://yg.typepad.com/makingtoys2/images/tampons.jpg

;-)

Skrevet

Imponert over at det går an å få plass til noe som helst i hanskerommet!! :-)

I hanskerommet har jeg vel NAF-boka, instruksjonsboka til bilen, vognkort og førerkort, en lommelykt, et pusseskinn i etui, en pakke bind og noen penner og et par cd'er tror jeg. :o) Men da er det fullt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...