Gå til innhold

FU: hva har du veska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sant.. Hvor mye veier en tampong, og hvor stor plass tar den? Jeg har en liten lomme med glidelås på innsiden av veska og der ligger et par tampax. Ikke akkurat noe jeg merker på vekta eller plassen i veska.

Nei, det tar ikke mye plass i seg selv, men det kan jo lett bli slik at tar du den så tar du den, mange bekker små osv.

Jeg husker foresten jeg så et program om hva damer hadde i veska - tror det var engelsk. En av damene, en litt eldre dame, hadde både en pakke pappbeger og stoffservietter i veska! Begrene fordi hun ikke likte å drikke av flaska, hvis hun ble tøst og måtte kjøpe noe drikke i en kiosk. Og stoffserviettene fordi hun ikke kunne fordra papirservietter - derfor ville hun ha med seg sine egne - til bruk enten det var restaurant eller McDonalds!! ;-)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• candyqueen_83

8

• hidi, the scorpion

7

• Axcia

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

'' Fikk akkurat pressa en liten ob inn der... ;-)''

*tørker lattertårer av denne tråden*

Men hva tenkte venninna di, som bare skulle låne litt leppepomade og stikker leppene ned i en ob...?

Det var ikke flaut å vise dette til venninner, da!! Men tenk om noen av gutta i klassen hadde sett at jeg hadde tampong i lomma!!! *dødsflaut* ;-)

Skrevet

Forresten så må jeg si at overskriften på tråden din får meg til å høre følgende sang omatt og omatt og omatt inne i hodet mitt:

"Vart har du lagt din mössa, jag vill leva med dig..."

Gjest forvarsel
Skrevet

"Drasser ikke med meg en obeller flere hele måneden igjennom."

Hehe drasse?? du får det til å høres ut som en o.b, veier 8 kg og er 50cm lang.. Jeg "drasser" med meg en o.b stort sett bestandig, men har til gjengjeld å bli sliten av det ;-)

Jeg har mange småting i vesken, og den blir lett rotete. Der er nøkler, håndkrem, lommebok, mobil og 7.sans. Pilleeske, lebestift, lypsyl, mascara og av og til rouge og kost. En penn, hårspray, liten ansiktskrem++. Så jeg finner ikke like lett frem i den, og kutter å ta med meg det jeg kan for ikke å drasse på mer enn nødvendig. Det er da ikke tyngden, men rotet jeg prøver å unngå. Trodde det var opplagt.

Skrevet

Jeg har mange småting i vesken, og den blir lett rotete. Der er nøkler, håndkrem, lommebok, mobil og 7.sans. Pilleeske, lebestift, lypsyl, mascara og av og til rouge og kost. En penn, hårspray, liten ansiktskrem++. Så jeg finner ikke like lett frem i den, og kutter å ta med meg det jeg kan for ikke å drasse på mer enn nødvendig. Det er da ikke tyngden, men rotet jeg prøver å unngå. Trodde det var opplagt.

Samme her - det er mer rotet som er problemet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Forresten så må jeg si at overskriften på tråden din får meg til å høre følgende sang omatt og omatt og omatt inne i hodet mitt:

''"Vart har du lagt din mössa, jag vill leva med dig..."''

Nå har det virkelig rablet for deg... Betyr ikke mossa lue?

*slår opp i svensk ordbok*

Gjest forvarsel
Skrevet

Samme her - det er mer rotet som er problemet.

Særlig når jeg bruker en av de veskene som har få rom. En annen årsak er at jeg har flere vesker jeg varierer med alt etter garderoben, og da er det lett å rydde ut det jeg ikke trenger, tampong eller annet.

Skrevet

''"Vart har du lagt din mössa, jag vill leva med dig..."''

Nå har det virkelig rablet for deg... Betyr ikke mossa lue?

*slår opp i svensk ordbok*

Jo, det gjør det, men det var noe med hele settingen som minnet meg på den sangen. Har den litt på hjernen etter harseleringen med Bettan i "Torsdag kveld fra Nydalen"! :-)

Skrevet

I hverdagsvesken har jeg lipgloss, ob, visakort, antibac, lighter, sikkert noen kronestykker, poleringsfil, mobil og eyeliner... Kommer ikke på noe mer...

:0)

Skrevet

Ukjent sang for meg...

Skrevet

Ukjent sang for meg...

Du burde se på Torsdag kveld fra Nydalen :-)

Skrevet

''I lommene på jakken min derimot''

hmmm.... lurer på om noe av nøkkelen ligger her - at du omtaler jakken i entall. Jeg bytter på med flere jakker hele tiden, og det er upraktisk å skulle flytte over ting fra lomme til lomme.

i tillegg er kåpelommer ikke spesielt godt egnet til å fylle opp med alskens greier :-)

Jeg har flere jakker jeg også, men i denne kulda er det kun dunjakken som duger... mobilen putter jeg i bukselomma, så den har jeg kontroll på uansett ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...