Lillemus Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 «Vi har forsøkt i over 2 uker nå å venne barna til å se på de nye filmene og Fantorangen, men selv om de får både rosiner, bokstavkjeks og melk på flasken, så klarer vi ikke å få dem til å sitte i mer enn et par minutter før de ikke vil se mer,» skriver bestemora Elisabeth Holck-Steen i et av klagebrevene til NRK. http://www.dagbladet.no/2010/01/29/kultur/tv/tv_og_medier/nrk/drommehagen/10157704/ Hjelpe meg... Er det virkelig mulig å prøve å tvinge ungene til å se på tv!? Snakker om å skape tv-slaver fra ungene er bittesmå. Tenk at ungene heller vil leke?! Noe så uforskammet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Herlighet, det er så man lurer på om det er en spøk. *rister på hodet* Gjør noe annet med ungene, da vel - eller kan disse folka ikke bare kjøpe en Drømmehagen-DVD, hvis det er så inn i granskauen om å gjøre? Ungene kan jo se den om og om igjen uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Herlighet, det er så man lurer på om det er en spøk. *rister på hodet* Gjør noe annet med ungene, da vel - eller kan disse folka ikke bare kjøpe en Drømmehagen-DVD, hvis det er så inn i granskauen om å gjøre? Ungene kan jo se den om og om igjen uansett. Enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Goodness Gracious Me!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hehe. Til og med jeg kan ikke forsvare den der ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg blir lettere sjokkert, jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Herlighet, det er så man lurer på om det er en spøk. *rister på hodet* Gjør noe annet med ungene, da vel - eller kan disse folka ikke bare kjøpe en Drømmehagen-DVD, hvis det er så inn i granskauen om å gjøre? Ungene kan jo se den om og om igjen uansett. Helt enig. Min eldste var veldig rutineavhengig - hun var glad og fornøyd når det var middag, Barne-TV og leggestyr i den rekkefølgen hver kveld. Søndager var øremerket de litt større barna den gangen - som regel ingen tegnefilmer og mer prat, som hun ikke fikk med seg. Selv jeg hadde etpar Sesam Stasjon-episoder på video til bruk på slike dager. Hun sørget også iblant over at en serie tok slutt, men sånn er jo faktisk livet, og det kom alltid nye ting. I går imponerte jeg noen jyplinger i quiz, fordi jeg hadde stålkontroll på hovedfigurene i Sesam Stasjon, haha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 *rister på hodet* Uff, det er jo nesten litt synd på foreldrene/besteforeldrene som så hardt prøver å få barna til å se på tv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Akkurat dette reagerte jeg også på. Jeg kan ikke forstå at det er et mål å få ungene til å sitte rolig å se på TV - "venne dem til det nye programmet". Jeg lar meg stadig forundre over hva folk kan finne på å klage på - formelt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/02/04/kultur/nrk/drommehagen/10245550/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/02/04/kultur/nrk/drommehagen/10245550/ Så da ser det ut til at det hjelper å protestere:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/02/04/kultur/nrk/drommehagen/10245550/ Å herlighet - for et barneprogram som... ja hva da, gir foreldre en halvtime fri på ettermiddagen fordi barna blir hyptnotisert av TV_skjermen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så da ser det ut til at det hjelper å protestere:-) Ja, fra nå av blir de nødt til å høre på Facebook og resten av folket. Hver gang. Fint at demokratiet fungerer når det gjelder de store, viktige temaene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/02/04/kultur/nrk/drommehagen/10245550/ Himmel og hav! Det er sykt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, fra nå av blir de nødt til å høre på Facebook og resten av folket. Hver gang. Fint at demokratiet fungerer når det gjelder de store, viktige temaene. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.