Gå til innhold

middag ikveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags gode middager blir det hos dere ikveld da?

Her blir det bare kjøpe-pizza :P

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

12

• candyqueen_83

6

• Mary Poppins

3

• hidi, the scorpion

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Crispy chicken her..

Oi det hørtes godt ut! Er det noe du lager selv?

candyqueen_83
Skrevet

Nei, sånn ferdig old el paso(?) pakke. Hehe.. Sånn tacogreie.. Følger med en krydderblanding som man har på kyllingfilet så den blir panert liksom. Godt :o)

Skrevet

Vi hadde også kjøpepizza i dag. :o)

syns det er godt jeg :)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Oi det hørtes godt ut! Er det noe du lager selv?''

Trodde et øyeblikk du var ironisk og spurte trådstarter om hun lagde kjøpepizzaen selv...;))

Skrevet

Sønnen og jeg er alene hjemme i kveld, og han har "bestilt" taco, så da tar vi det. :-) Men først til kvelds, da.

Han har en komis her nå, og de fikk en kjøpepizza som en sen, varm lunsj. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Oi den har jeg ikke sett før.

*skriver ned på handleliste* :-)

Jeg syns hvertfall den er god, og deilig å bytte litt på tacoen innimellom. Men den bør brukes til kyllingfilet, og ikke kjøttdeig da.

candyqueen_83
Skrevet

''Oi det hørtes godt ut! Er det noe du lager selv?''

Trodde et øyeblikk du var ironisk og spurte trådstarter om hun lagde kjøpepizzaen selv...;))

Lol!

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har spist små hjemmelagde kjøttboller og diverse grønnsaksrester fra kjøleskapet. Alt ble varmet opp på en panne.

Jeg skal reise vekk på tirsdag og blir borte hele februar. Prøver å spise opp mat slik at jeg ikke trenger å kaste noe:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi skal lage hjemmelaget pizza senere i kveld - godt synes vi

Skrevet

Her blir det kamskjell på seng av rotskokkpuré, helstekt ytrefilet av rein med bakte rotgrønnsaker og soppstuing og pasjonsfrukt syllabub til dessert. - Og vi avslutter vel med kaffe, Calvados og Laponia ;-)

Skrevet

Her blir det kamskjell på seng av rotskokkpuré, helstekt ytrefilet av rein med bakte rotgrønnsaker og soppstuing og pasjonsfrukt syllabub til dessert. - Og vi avslutter vel med kaffe, Calvados og Laponia ;-)

høres kjempe godt ut :)

Skrevet

Vi skal lage hjemmelaget pizza senere i kveld - godt synes vi

det er super godt ja :)

Skrevet

høres kjempe godt ut :)

Takk- det blir det sikkert - så nå må jeg bare forlate nettet og komme igang med resten av maten ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...