Gå til innhold

Rørospledd på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bestille på nett..
Skrevet

Hvor kan jeg bestille Rørospledd på nett, noen som vet?

candyqueen_83
Skrevet

leter etter det med champagnebobler i beige, men det i grått avr og pent, tusen takk queen :-)

Bare hyggelig :o) Rimelig dyre pledd må jeg si. Hehe

Gjest Vil bestille på nett..
Skrevet

Bare hyggelig :o) Rimelig dyre pledd må jeg si. Hehe

Helt forj***** dyre, men de er fantastiske :)

Skrevet

Helt forj***** dyre, men de er fantastiske :)

Hva er så fantastisk med Rørospledd i forhold til andre ullpledd?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Hva er så fantastisk med Rørospledd i forhold til andre ullpledd?''

Lurer jeg også på...?

Skrevet

De er kunstig dyre :o)

Gjest de er veldig pene
Skrevet

De er veldig pene! I tillegg til at de er i god kvalitet, men det finnes sikkert andre gode pledd også.

Men de har spesielt pene mønstre og farger og behanglig kvalitet.

Skrevet

De er veldig pene! I tillegg til at de er i god kvalitet, men det finnes sikkert andre gode pledd også.

Vi har to pledd fra Spinnerigården - http://www.spinnerigaarden.no/produkter.htm

som jobben min har gitt i julegave. Teppene er kjempedeilige og pene, og det eldste har holdt seg kjempefint.

Prisene er jo helt annerledes enn Rørospledd: http://www.spinnerigaarden.no/priser.htm

Er kjempefornøyd med disse jeg!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns egentlig de var ganske stygge. Men jeg har kun sett dem på nett da.

Skrevet

Pene å se på, god kvalitet. Nupper ikke, varme&tette. Flotte pledd. Vi fikk to pledd da vi giftet oss for 10 år siden. De pynter opp på sofaen selv om de er i daglig bruk hele vinterhalvåret.

Skrevet

Vi har to pledd fra Spinnerigården - http://www.spinnerigaarden.no/produkter.htm

som jobben min har gitt i julegave. Teppene er kjempedeilige og pene, og det eldste har holdt seg kjempefint.

Prisene er jo helt annerledes enn Rørospledd: http://www.spinnerigaarden.no/priser.htm

Er kjempefornøyd med disse jeg!

De var litt tamme i fargene synes jeg, men prisen var hyggeligere. :o) Ønsker meg virkelig et rørospledd jeg. Kanskje jeg spanderer på meg et skikkelig et til hytta når den blir ferdig. :o)

Skrevet

''Hva er så fantastisk med Rørospledd i forhold til andre ullpledd?''

Lurer jeg også på...?

Jeg har to. Et på hytta og et hjemme.

Jeg har opp igjennom årene hatt mange pledd, men ingen andre kan måle seg i kvalitet. De er kjempevarme, holder fasongen og nupper ikke. Må bare oppleves!

Jeg har vasket mine på ullprogram flere ganger. Fremdeles like fine.

Jeg fryser lett, og bruker mine pledd hver dag.

At pleddene i tillegg er flotte, betyr ingenting for meg.

Skrevet

De var litt tamme i fargene synes jeg, men prisen var hyggeligere. :o) Ønsker meg virkelig et rørospledd jeg. Kanskje jeg spanderer på meg et skikkelig et til hytta når den blir ferdig. :o)

Det synes jeg du skal :-) Utrolig varme og gode.

Vi har faktisk 5 stykker... to som vi fikk i bryllupsgave (og som nå er på hytta), to jeg fikk i 40-årsgave, og ett vi har kjøpt selv. :-)

Tvillingmamma
Skrevet

Pene å se på, god kvalitet. Nupper ikke, varme&tette. Flotte pledd. Vi fikk to pledd da vi giftet oss for 10 år siden. De pynter opp på sofaen selv om de er i daglig bruk hele vinterhalvåret.

Men de er ikke kløete som ull ofte kan være da?

Ser at de er kjempefine, men tenker på at de kan klø. Hva sier du som har erfaring :)

Skrevet

Men de er ikke kløete som ull ofte kan være da?

Ser at de er kjempefine, men tenker på at de kan klø. Hva sier du som har erfaring :)

Ingen som har klaget på det hos oss, ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...