Gå til innhold

endre emne i en tråd

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt hilsen fra meg
Skrevet

Men spiller det noen rolle hvilken tråd du er i da, hvis den nye tittelen i den opprinnelige tråden indikerer at det diskuteres noe du kan være interessert i?

Vel, tittelen indikerte det, men hele den tråden i går handlet om det den handlet om. Når man kom inn og leste innlegget var det i akkurat samme spor som resten av tråden. Hadde tråden endret seg til å omhandle noe helt annet hadde det selvfølgelig vært greit, men det var slett ikke slik det var. Hele tråden, uansett hva sør endret emnet til, handlet om en diskusjon om hvorvidt man skulle tro på overnaturlige ting eller noe i den duren.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Glimtipper

8

• Bookworm

7

• morsan

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei,

Problemet er at antall bokstaver i emnet er begrenset. Mange ganger har jeg bare endet på enden av emnet, men det går ikke alltid.

Prøv selv å finne frem i en tråd med 300-400 innlegg med identisk emne. Det er nesten umulig.

Med vennlig hilsen

Nå er det vel de aller færreste tråder her inne som har 300-400 innlegg...

Skrevet

Det undrer jeg meg også over!

Med vennlig hilsen

Det må være noen prinsipper ute og går... Aldri gå inn i husarbeids-tråder f.eks. ;-)

Skrevet

Det undrer jeg meg også over!

Med vennlig hilsen

Du ser vel selev at du ikke endret innhold i hva du skrev om slv om du endret emne? Alt du gjorde i hele tråden, uavhengig av emne, var å diskutere hvor idiotisk det var å tro på slike ting du ikke tror på.

Gjest Niccola
Skrevet

Innholdet i en tråd har det med å utvikle seg også til andre emner selv om man ikke endrer overskriften.

Så du kan uansett aldri vite helt sikkert hva du får av å trykke på en link.

Jeg ser derfor ikke problemet i det hele tatt. :-)

Skrevet

Det må være noen prinsipper ute og går... Aldri gå inn i husarbeids-tråder f.eks. ;-)

Eller vi kan lage tråder med husarbeidsemner, men som handler om spennende ting! :glis:

Med vennlig hilsen

Skrevet

Innholdet i en tråd har det med å utvikle seg også til andre emner selv om man ikke endrer overskriften.

''Innholdet i en tråd har det med å utvikle seg også til andre emner selv om man ikke endrer overskriften.''

Og det skjer jo stadig vekk - helt uavhengig av om Sør er her eller ikke! :o)

Skrevet

Vel, tittelen indikerte det, men hele den tråden i går handlet om det den handlet om. Når man kom inn og leste innlegget var det i akkurat samme spor som resten av tråden. Hadde tråden endret seg til å omhandle noe helt annet hadde det selvfølgelig vært greit, men det var slett ikke slik det var. Hele tråden, uansett hva sør endret emnet til, handlet om en diskusjon om hvorvidt man skulle tro på overnaturlige ting eller noe i den duren.

Vel, jeg var ikke inne i den tråden i går, så skal ikke uttale meg om akkurat den, men ellers synes jeg ikke det er noe problem...

Skrevet

Nå er det vel de aller færreste tråder her inne som har 300-400 innlegg...

Nettopp, og det er omtrent kun de trådene (eller de som har potensialet) som jeg endrer emner i, så det er egentlig ikke noe problem med mindre man selv ønsker det skal være det.

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Innholdet i en tråd har det med å utvikle seg også til andre emner selv om man ikke endrer overskriften.''

Som sag ter det noe annet å endre dersom innholdet faktisk har endret seg radikalt til noe annet (Også da er de vel forøvrig mest ryddig med en ny tråd) men det var overhodet ikke tilfellet i denne tråden.

Skrevet

Du ser vel selev at du ikke endret innhold i hva du skrev om slv om du endret emne? Alt du gjorde i hele tråden, uavhengig av emne, var å diskutere hvor idiotisk det var å tro på slike ting du ikke tror på.

Hvordan vet du om innholdet endret seg, med mindre du leste hele tråden?

Poenget i den tråden var ikke engang om innholdet endret seg, men at det er nødvendig for å kunne finne frem i en tråd som er så lang.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Som sag ter det noe annet å endre dersom innholdet faktisk har endret seg radikalt til noe annet (Også da er de vel forøvrig mest ryddig med en ny tråd) men det var overhodet ikke tilfellet i denne tråden.

Har du lest hele tråden, siden du kan påstå så hardnakket at det ikke var tilfellet?

Med vennlig hilsen

Gjest Migueline
Skrevet

Fullstendig enig med deg. Det er vel omtrent bare Sør som driver med det, men til gjengjeld herper han trådene så det holder. Det er noe respektløst over det. Det er mye bedre om han starter en ny tråd, noe som er vanlig kotyme på de fleste forum.

Gi deg nå. Du må da innse at det er mye liv her nå når Sør er tilbake og han herper ingenting. Du kan rett og slett ikke styre dol slik som du vil ha det, og får da bare befinne deg andre steder. Tror at det vil merkes mindre om du blir borte enn Sør.

Sør er aldeles hjertelig velkommen tilbake.

Gjest migueline
Skrevet

Hvilken tråd? Jeg har en mistanke om at jeg har deltatt i den tråden du sikter til uten en eneste gang å uttale meg om innlegget til trådstarter.

Gjest Niccola
Skrevet

Og det skjer jo stadig vekk - helt uavhengig av om Sør er her eller ikke! :o)

Nettopp. :-)

Skrevet

Hvordan vet du om innholdet endret seg, med mindre du leste hele tråden?

Poenget i den tråden var ikke engang om innholdet endret seg, men at det er nødvendig for å kunne finne frem i en tråd som er så lang.

Med vennlig hilsen

Jeg leste jo de innleggene jeg da kom inn i, og så at de dreide seg om akkurat det samme.

Poenget ditt er å finne frem, poenget mitt er noe helt annet.

Jeg innser at vi er helt uenige om hva som er viktig, og at vi trolig ikke kommer til å bli enige. Og jeg innser jeg har tapt når du ikke skjønner at det er irriterende (for da kommer du jo bare til å fortsette, og det er lite jeg kan gjøre med det.

Gjest migueline
Skrevet

Ja, selvfølgelig er det min mening. Er det ikke sin egen mening de fleste kommer med her inne? Og jo, når det ble så massivt som det ble her i går synes jeg faktisk det er et stort problem. Det bør være mulig å få lov til å slippe å lese enkelte tråder som man ikke har interesse av.

Men kjære deg, du har da lov til å slippe å lese tråder du ikke vil lese. Hvordan kan du tenke noe annet?

Gjest Niccola
Skrevet

Fullstendig enig med deg. Det er vel omtrent bare Sør som driver med det, men til gjengjeld herper han trådene så det holder. Det er noe respektløst over det. Det er mye bedre om han starter en ny tråd, noe som er vanlig kotyme på de fleste forum.

Sør herper tråder? Det var da voldsomt. Er ikke enig med deg.

Skrevet

Men kjære deg, du har da lov til å slippe å lese tråder du ikke vil lese. Hvordan kan du tenke noe annet?

Du har virkelig ikke fått med deg noen ting? Poenget er at når emnet endres så vet man jo ikke at det er den tråden man ikke vil lese. Tråder som beholder sitt emne er det ikke noe problem å styre unna. Tråder som endrer emne ørten ganger kan man komme innom ørten ganger uten å ville det.

Skrevet

Du har virkelig ikke fått med deg noen ting? Poenget er at når emnet endres så vet man jo ikke at det er den tråden man ikke vil lese. Tråder som beholder sitt emne er det ikke noe problem å styre unna. Tråder som endrer emne ørten ganger kan man komme innom ørten ganger uten å ville det.

Hvor mange millisekund tar det deg å klikke deg videre?

Ca 1 sekund?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...