Gjest -Sol-65 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Litt ukoselig tema. Egentlig et legespørsmål, men prøver her hvor dere er så flinke til å svare. ' Nesten hver gang jeg har avføring, så blir jeg så sår. Får dessuten litt verk i rompa og nedover lårene. Noen ganger blir jeg nesten som bedøvet nedentil i opptil et halvt døgn etterpå. Har hatt det slik i noen år. Spiser sunt og har ganske normal avføring, muligens litt for hard. Har ingen utvendige hemmorider. 0 Siter
Gjest Sol-65 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Prøv glidemiddel Jeg er kanskje dum:), men hva mener du med å bruke glidemiddel i denne sammenhengen? Jeg har ALDRI sex der bak. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er kanskje dum:), men hva mener du med å bruke glidemiddel i denne sammenhengen? Jeg har ALDRI sex der bak. LOL, nei, jeg tenkte når du var på toalettet og gjorde ditt fornødne ;o) 0 Siter
Gjest Sol-65 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 LOL, nei, jeg tenkte når du var på toalettet og gjorde ditt fornødne ;o) Dumme meg,ler:) Tenkte faktisk den tanken, men hvilket glidemiddel og hvordan gjøre det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Dumme meg,ler:) Tenkte faktisk den tanken, men hvilket glidemiddel og hvordan gjøre det? Jeg har lite greie på glidemiddel altså men man bruker helt vanlig glidemiddel som andre bruker til sex og så bruker du en gummihanske og smører deg og så glir det lettere ut. Guri, så pinlig dette plutselig ble ;o) 0 Siter
Gjest Sol-65 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har lite greie på glidemiddel altså men man bruker helt vanlig glidemiddel som andre bruker til sex og så bruker du en gummihanske og smører deg og så glir det lettere ut. Guri, så pinlig dette plutselig ble ;o) Uff, ja ble et skikkelig "drittspørsmål"dette:) Får ut og kjøpe hansker og et eller annet glidemiddel i morgen. Kanskje det går an å bruke olivenolje. Bare en tanke....Tusen takk for rådet i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.