Gå til innhold

Au

Anbefalte innlegg

Gjest -Sol-65
Skrevet

Litt ukoselig tema. Egentlig et legespørsmål, men prøver her hvor dere er så flinke til å svare.

'

Nesten hver gang jeg har avføring, så blir jeg så sår. Får dessuten litt verk i rompa og nedover lårene. Noen ganger blir jeg nesten som bedøvet nedentil i opptil et halvt døgn etterpå. Har hatt det slik i noen år. Spiser sunt og har ganske normal avføring, muligens litt for hard. Har ingen utvendige hemmorider.

Skrevet

Prøv glidemiddel

Jeg er kanskje dum:), men hva mener du med å bruke glidemiddel i denne sammenhengen? Jeg har ALDRI sex der bak.

Skrevet

Jeg er kanskje dum:), men hva mener du med å bruke glidemiddel i denne sammenhengen? Jeg har ALDRI sex der bak.

LOL, nei, jeg tenkte når du var på toalettet og gjorde ditt fornødne ;o)

Skrevet

LOL, nei, jeg tenkte når du var på toalettet og gjorde ditt fornødne ;o)

Dumme meg,ler:) Tenkte faktisk den tanken, men hvilket glidemiddel og hvordan gjøre det?

Skrevet

Dumme meg,ler:) Tenkte faktisk den tanken, men hvilket glidemiddel og hvordan gjøre det?

Jeg har lite greie på glidemiddel altså men man bruker helt vanlig glidemiddel som andre bruker til sex og så bruker du en gummihanske og smører deg og så glir det lettere ut. Guri, så pinlig dette plutselig ble ;o)

Skrevet

Jeg har lite greie på glidemiddel altså men man bruker helt vanlig glidemiddel som andre bruker til sex og så bruker du en gummihanske og smører deg og så glir det lettere ut. Guri, så pinlig dette plutselig ble ;o)

Uff, ja ble et skikkelig "drittspørsmål"dette:)

Får ut og kjøpe hansker og et eller annet glidemiddel i morgen. Kanskje det går an å bruke olivenolje. Bare en tanke....Tusen takk for rådet i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...