Gjest GA Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 -etter 10 år med betaling for ungene i bhg og SFO er vi nå ferdige med akkurat den utgiften. F.o.m. i morgen har 2.klassingen sluttet på SFO. -og det er faktisk litt deilig å tenke på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bare ikke tro at pengene begynner å hope seg opp ;-) Vi er vel en del som har trodd at det skulle bli en del romsligere når barnehage/SFO-utgifter blir borte... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 :-) Fint! Så kommer ny epoke, hvor de må ha penger til kino, bensin, klær i noe annen prisklasse.... osv. Alle aldre har sin sjarm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hm...jeg har en 2. klassing som også har lyst å slutte på SFO, men jeg syns det er for tidlig. Han får slutte i 3. klasse tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, Gratulerer. Jeg kan dog forsikre deg om at du slipper å bekymre deg om store "overflow" i bankkontoene. Pengene finner helt nye rømningsveier helt av seg selv, slik at opphopning av penger sjeldent blir et problem! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer. Skal hun gå hjem sammen med storebror nå? 8 åringen vår er jo eldst, så det blir litt annerledes. faktisk vurderer vi å la henne gå fra 100% til 60% SFO nå når den verste vinteren har sluppet taket. Hun og venninna skal gå hjem til oss og gjøre lekser sammen. De skal få prøve seg litt først da, før vi tør å si opp plassen. Men så får vi ny førsteklassing til høsten, så da er det på an igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer! Det er både deilig og litt vemodig på en gang, syns jeg ;-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, Gratulerer. Jeg kan dog forsikre deg om at du slipper å bekymre deg om store "overflow" i bankkontoene. Pengene finner helt nye rømningsveier helt av seg selv, slik at opphopning av penger sjeldent blir et problem! Med vennlig hilsen Filler'n også! Jeg som hadde gledet meg til denne helt nye problemstillinga! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Snuppa her vil fortsette til sommeren til hun går ut 4. klasse. Kan ikke si jeg er lei meg den dagen jeg betaler den siste regninga dit nei. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Herlig Her har vi betalt barnehage og SFO i tilsammen snart 12 år. Dette Til sommeren betales siste barnehageregning og fra høsten av betaler vi bare for SFO! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer! 3. klassingen min vil IKKE slutte på sfo, selv om hun nesten er den eneste i klassen so går der fortsatt. Hun stortrives, så da får hun fortsette til sommeren. Og etter sommeren begynner minstemor på skolen og sfo, så da er det siste etappe med henne :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Så herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tiden går fort, plutselig er de store! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skjønner deg godt. Vi har vår siste selvangivelse med fradrag for barnepass nå for 2009, siden junior hadde deltidsplass ut 4. klasse, altså halve fjoråret. Det var mye fordi han hadde fritidsaktiviteter etter skoletid og var på SFO i mellomtiden, dessuten likte han å gå innom der om morgenen. Jeg savner absolutt ikke de regningene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Grattis! Du har vært her inne like lenge som jeg. Jeg har forsatt et lite stykke igjen. 2. klassingen slutter på SFO til påske, men yngstemann begynner på skolen til høsten og må nok få gå noen mnd. på SFO hun og. (Eldste i 3 år (Nå 5.klassing), midterste i nesten 2, yngste blir vel et knapt år....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Oisann! :-) Mange slutter tidlig på SFO, ser jeg. Tredjeklassingen min kommer nok til å fortsette en god stund til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer med nok en milepæl i livet! Våre to (1. klasse og 3. klasse) slutter på SFO til påske - og dermed har vi også lagt bak oss betaling for barnepass. Begge har hatt 50% plass på SFO siden skolestart - og begge er mer enn lysten på å slutte. At de er to og verdens beste venner gjør valget lett for oss - i tillegg til at pappa nok kommer til å jobbe redusert det meste av tiden fram til sommerferien (delvis sykemeldt). Og vips så får vi frigjort 2310,- pr. mnd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.