spiky Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er 3 år siden vi flyttet fra hverandre. Vi har en sønn sammen som bor annenhver uke hos meg og annenhver uke hos pappaen sin. Jeg klarer ikke å venne meg helt til situasjonen. Etter et par dager uten sønnen min savner jeg han noe vanvittig. Syns det er utrolig vanskelig. Er det noen som har det som jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er nok ikke så uvanlig. Selv nyter jeg tiden uten barna sammen med kjæresten min og omvendt. ) Han bor utenbys så vi sees ikke i uka når jeg har ungene. Kanskje det hjelper om du finner på noe mer å gjøre i disse dagene slik at du får noe annet å tenke på? Dersom du føler at dette er plagsomt mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Slik hadde nok jeg hatt det om jeg måtte gå en uke uten sønnen min. Her er det kun snakk om en helg hver sjette uke og akkurat de to dagene klarer jeg fint å nyte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blir aldri en vane Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg venner meg ALDRI til å ikke ha dem hos meg 24/7. Men det er ikke deres feil at det har blitt som det ble, så jeg gjør det jeg kan for å gjøre det beste ut av situasjon og forsøke å ha my på programmet når de ikke er hos meg. Så ja, jeg kjenner meg igjen og føler med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Følelsen er meget velkjent, for å si det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ungene mine har bodd annenhver uke i 3,5 år nå. Jeg savner dem også, men synes samtidig det er befriende når de er hos pappaen sin. Jeg studerer på fulltid, og prøver å utnytte tida godt mht lesing når de ikke er hos meg. Og så strekker jeg helgene sammen med kjæresten min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg skjønner deg godt. Jeg tror nok ikke jeg hadde greid det. Men det er ingen trøst for deg. Hvor gammel er sønnen din? Kan du kjøpe en mobil til han, slik at du får ringt han i løpet av uka? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Slik hadde nok jeg hatt det om jeg måtte gå en uke uten sønnen min. Her er det kun snakk om en helg hver sjette uke og akkurat de to dagene klarer jeg fint å nyte ''Her er det kun snakk om en helg hver sjette uke og akkurat de to dagene klarer jeg fint å nyte'' Kan jeg adoptere en slik helgepappa? Hehe. Stygt å spøke med, jeg er heldig og lever godt med barnefaren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ungene mine har bodd annenhver uke i 3,5 år nå. Jeg savner dem også, men synes samtidig det er befriende når de er hos pappaen sin. Jeg studerer på fulltid, og prøver å utnytte tida godt mht lesing når de ikke er hos meg. Og så strekker jeg helgene sammen med kjæresten min. Jeg lurer på om det kanskje er annerledes for oss som tildels kan tilpasse arbeidsmengden utfra private forhold? Jeg studerer ved siden av full jobb, og de dagene jeg ikke har Billa går til trening, studier og kjæresten. De dagene jeg har Billa har jeg Billa. Men jeg vet ikke om jeg hadde hatt større issues med det om jeg ikke hadde andre ting som fylte tiden min, eller muligheten til å disponere disse tingene selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg lurer på om det kanskje er annerledes for oss som tildels kan tilpasse arbeidsmengden utfra private forhold? Jeg studerer ved siden av full jobb, og de dagene jeg ikke har Billa går til trening, studier og kjæresten. De dagene jeg har Billa har jeg Billa. Men jeg vet ikke om jeg hadde hatt større issues med det om jeg ikke hadde andre ting som fylte tiden min, eller muligheten til å disponere disse tingene selv. Det er mulig. Da jeg jobba fulltid var det også slik: Uker med barn var jeg på kontoret fra 8.30 til 15.30. Uker uten ungene jobba jeg både 10 og 11-timersdager. Men det skal sies at jeg har lite avlastning med barna også, da. Det er stort sett bare meg og unga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er mulig. Da jeg jobba fulltid var det også slik: Uker med barn var jeg på kontoret fra 8.30 til 15.30. Uker uten ungene jobba jeg både 10 og 11-timersdager. Men det skal sies at jeg har lite avlastning med barna også, da. Det er stort sett bare meg og unga. ''Men det skal sies at jeg har lite avlastning med barna også, da. Det er stort sett bare meg og unga.'' Skjønte ikke den helt - er de ikke annenhver uke hos sin far? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forståelig Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ''Men det skal sies at jeg har lite avlastning med barna også, da. Det er stort sett bare meg og unga.'' Skjønte ikke den helt - er de ikke annenhver uke hos sin far? Var det så vanskelig å forstå? Når man har ungene, er det ingen avlastning. Mange har familie som kan avlaste litt, men noen av oss har det fulle ansvar 100% av tiden når vi først har barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ''Men det skal sies at jeg har lite avlastning med barna også, da. Det er stort sett bare meg og unga.'' Skjønte ikke den helt - er de ikke annenhver uke hos sin far? Nettopp. Men de ukene de er hos meg er det meg og dem 24/7 med unntak av skole/barnehage osv. Jeg har lite familie som stiller opp som barnevakt eller bare gjerne vil ha besøk av en av dem en time eller to. Hadde vært ok noen ganger å ha noen som sysselsetter Datra når jeg skal hjelpe guttungen med lekser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Var det så vanskelig å forstå? Når man har ungene, er det ingen avlastning. Mange har familie som kan avlaste litt, men noen av oss har det fulle ansvar 100% av tiden når vi først har barna. ''men noen av oss har det fulle ansvar 100% av tiden når vi først har barna. '' Skjønner det, men når annenhver uke er uten barn, har man jo totalt sett mer "avlastning" enn de fleste foreldre. Sier ikker dermed at jeg misunner dem situasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nettopp. Men de ukene de er hos meg er det meg og dem 24/7 med unntak av skole/barnehage osv. Jeg har lite familie som stiller opp som barnevakt eller bare gjerne vil ha besøk av en av dem en time eller to. Hadde vært ok noen ganger å ha noen som sysselsetter Datra når jeg skal hjelpe guttungen med lekser. ''Hadde vært ok noen ganger å ha noen som sysselsetter Datra når jeg skal hjelpe guttungen med lekser.'' Skjønner det. Vi er to foreldre, men likevel er det ikke så ofte vi er hjemme begge to når lekser skal gjøres, dermed har vi samme problemstillingen mhp forstyrrelser og sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg skjønner deg godt. Jeg tror nok ikke jeg hadde greid det. Men det er ingen trøst for deg. Hvor gammel er sønnen din? Kan du kjøpe en mobil til han, slik at du får ringt han i løpet av uka? ''Kan du kjøpe en mobil til han, slik at du får ringt han i løpet av uka? '' Ja, mobiltelefonen må ha gjort slike situasjoner litt enklere å bære. Har lagt merke til at i sønnens tredjeklasse er det omtrent tre som har mobiltelefon, samtlige har skilte foreldre, og det er vel ikke tilfeldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ''Her er det kun snakk om en helg hver sjette uke og akkurat de to dagene klarer jeg fint å nyte'' Kan jeg adoptere en slik helgepappa? Hehe. Stygt å spøke med, jeg er heldig og lever godt med barnefaren. Du vil nok ikke ha han, tror jeg Men en slik sambo som jeg har burde alle "alene"mødre hatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.