Gå til innhold

Stryke sengetøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg stryker minst mulig, og da er ikke sengetøy i nærheten av å komme på lista, engang.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Lillemus

2

• Mrs. Wallace

2

• Tonette

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1265014949' post='4298051]

Skal du høre enda mer?! Jeg stryker ikke dukene en gang! Ikke skjorter, med unntak av bunadskjorte, men ofte klarer jeg å lokke en av de andre til det også ;o)

Her henges alt som kan opp. Men ellers er jeg snill og grei altså, og flink til å lage og drikke kaffe, så det er ikke bare ille stelt i heimen.

*flirer*

''Skal du høre enda mer?! Jeg stryker ikke dukene en gang!''

Håh, den topper jeg glatt: Jeg bruker ikke duker i det hele tatt, bortsett fra til store anledninger. ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Håh, den topper jeg glatt: Jeg bruker ikke duker i det hele tatt, bortsett fra til store anledninger. ;)

Jeg forsøker å være litt husmor, så duk må jeg ha ;o)

Øh, sannheten er vel heller den at bordet er relativt nytt, så jeg tenkte liksom at jeg skulle bevare overflaten litt, men hvor lenge det holder, det er en annen sak ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1265034846' post='4298222]

Jeg forsøker å være litt husmor, så duk må jeg ha ;o)

Øh, sannheten er vel heller den at bordet er relativt nytt, så jeg tenkte liksom at jeg skulle bevare overflaten litt, men hvor lenge det holder, det er en annen sak ;o)

Jeg bruker også ofte (ustrøket) duk, særlig på vinteren.

Det er koselig, og bringer litt variasjon, farge og stofflighet til et moderne og lyst kjøkken! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg gjør det ikke, men svigermor gjør det - og det er deilig å legge seg i senga i strøkent sengetøy, så jeg setter pris på at hun gjør det når hun stryker tøy for meg :-)

''det er deilig å legge seg i senga i strøkent sengetøy''

Helt enig, jeg nyter følelsen de sjeldne gangene det skjer - det er vel helst når jeg bor på hotell.

Men likevel er ikke dette noe jeg prioriterer i hverdagen (eller til høytider, for den saks skyld) :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg bruker også ofte (ustrøket) duk, særlig på vinteren.

Det er koselig, og bringer litt variasjon, farge og stofflighet til et moderne og lyst kjøkken! :-)

Ja, her er det også veldig lyst, så jeg fråtser i forskjellige duker, jeg gidder bare ikke stryke dem ;o)

Får så mange fine, og ganske rimelige duker, at det er liver veldig opp. Nå har jeg kjøpt en grønn duk, som tar opp fargen fra et bilde jeg har.

Skrevet

Hahahahaha, nei du det gjør jeg ikke! Men min mor gjør det...

Skrevet

Helt enig, jeg nyter følelsen de sjeldne gangene det skjer - det er vel helst når jeg bor på hotell.

Men likevel er ikke dette noe jeg prioriterer i hverdagen (eller til høytider, for den saks skyld) :-)

Samme her.

candyqueen_83
Skrevet

Nei, jeg stryker absolutt ingenting jeg.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å bruke tid på slikt:-)

Jeg sender ett-to dynetrekk i trommelen i ca ti minutter, før jeg henger dem opp over et rekkverk til tørk. da blir de glatte nok for meg.

Skrevet

''Men likevel er ikke dette noe jeg prioriterer i hverdagen (eller til høytider, for den saks skyld) :-)''

*he he* det står ikke på juleforberedelsesllista her heller :-)

Skrevet

Omtrent som hos meg :-)

De store juledukene og selskapsdukene (3 meter lange) sendes på vask og rull hos et renseri. Små juleduker strykes selv, og så har jeg et par mer hverdagslige spisebordsduker på 3 m også hvor jeg bruker tørketrommeltrikset (10 min der og så henges opp over et rekkverk elelr dusjstanga)

Skrevet

''Men likevel er ikke dette noe jeg prioriterer i hverdagen (eller til høytider, for den saks skyld) :-)''

*hahahaha* Ny aktivitet for travel dol-husmødre til jul: julestryking av sengetøy! :-D

Gjest Elextra
Skrevet

*hahahaha* Ny aktivitet for travel dol-husmødre til jul: julestryking av sengetøy! :-D

''Ny aktivitet for travel dol-husmødre til jul: julestryking av sengetøy! :-D''

Skal ikke kimse av det - kan godt hende jeg begynner å stryke sengetøy til jul før jeg baker syv sorter tørre småkaker! :D

Skrevet

Er det virkelig noen som stryker sengetøy?

Dette innlegget må være en spøk.

Skrevet

Jeg stryker putevaret, men om jeg ikke finner et strøket, legger jeg på et rukket. Dynetrekk stryker jeg aldri. Før kunne jeg strekke dem, men da må jeg har en annen person til å holde i den andre enden.

Gjest Niccola
Skrevet

Vet det finnes folk som stryker både sengetøy, kjøkkenhpndklær og undertøy, men jeg har aldri helt sett nytten av det, akkurat.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...