Gå til innhold

Hvor mange håndklær har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg liker ikke å ha for mye, men håndklær hadde en tendens til å forsvinne da jeg hadde ungdommer boende hjemme.

Gjest majas mamma
Skrevet

Har tre fulle vaskemaskiner. Vi voksne klare å bruke ett håndkle mer enne en gang, mens vesla på tolv klarer å bruke en to -tre stykker hver gang hun dusjer, og hiver dem i skittentøyet etterpå. Og da jeg hadde fire hjemmeboende barn hadde jeg aldri tørre, rene håndklær i skapet.

Skrevet

For mange, det tyter ut av skapet. Jeg har problemer med å kaste de som er hele og flekkfrie, men burde gjøre det for jeg kjøpte en haug med nye for ikke så lenge siden og de er mye deiligere å bruke. :o)

candyqueen_83
Skrevet

Alt for mange. Vi bruker stort sett de samme hele tida. Atså bruker noen mens de gamle vaskes. Noen kunne kanskje blitt kasta ettersom de er så gamle men de er jo like hele og fine.

Skrevet

Har tre fulle vaskemaskiner. Vi voksne klare å bruke ett håndkle mer enne en gang, mens vesla på tolv klarer å bruke en to -tre stykker hver gang hun dusjer, og hiver dem i skittentøyet etterpå. Og da jeg hadde fire hjemmeboende barn hadde jeg aldri tørre, rene håndklær i skapet.

Det der hadde jeg ikke orket. Vi bruker 1 håndkle 1 uke, vi dusjer hver dag. Jeg har eget håndkle til håret. Skifter selvfølgelig vaskekluter og eget håndkle til håndvask oftere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...