Dorthe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Du skal se vi blir en gjeng kule åttiåringer med masse rynker og tøffe klær Det er klart vi blir, bare dongry og kule topper ;o) 0 Siter
mamma til ni Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Kjøper mesteparten av kleda mine på Vero Moda. Er 48. Har tenkt om eg begynner å bli for gammal, men trur ikkje det. Har i seinare tid bestilt kle frå Espirit. Litt same stilen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det er klart vi blir, bare dongry og kule topper ;o) Hehe, blir nok et stilig syn ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hehe, blir nok et stilig syn ;-) Jeg tviler på at du eller jeg noen gang kommer til å kle på oss ermforkle ) 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tviler på at du eller jeg noen gang kommer til å kle på oss ermforkle ) ''Jeg tviler på at du eller jeg noen gang kommer til å kle på oss ermforkle '' Det tviler jeg på også, men "problemet" er at hva som vil regnes som "kjerring" eller "gammeldameklær" vil forandre seg med tiden som går, så man går fort i kjerringfella i ungdommens øyne uansett :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tviler på at du eller jeg noen gang kommer til å kle på oss ermforkle ) Hehe, det blir over mitt lik ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.