smekka Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har etter flere svangerskap og fødsler fått en liten kul på magen og huden er litt slapp. Ikke nevneverdig, men litt sånn at den skrumper/rynker seg hvis jeg presser huden sammen. Kan dette trenes bort eller er det ikke håp? Har trent endel de siste månedene og merker ingen forskjell -ikke på kulen heller. Jeg har ikke problemer med vekten og er nesten mer tynn enn overvektig. Begynner å lure på om musklene er totalt borte.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er nok overfløding hud etter graviditeten.. tror neppe det kan trens bort desverre.. Du kan jo prøve oppstrammende kremer i tillegg, men vet ikke om det funker. Jeg synes jeg fikk mindre valker på låra av l´oreal sin shape up for mage,rumpe og lår.. Du har nok magemuskler ja, men er huden for vis klarer ikke musklene å gjøre noe med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Eneste måten å få bort det siste på, er å stå på alle fire, suge magen inn, og holde så lenge du klarer. Gjenta så mange ganger du orker. Det fikk jeg fortalt da jeg fikk treningsprogram etter fødselen. Gjorde mange forskjellige varianter av situps også. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Eneste måten å få bort det siste på, er å stå på alle fire, suge magen inn, og holde så lenge du klarer. Gjenta så mange ganger du orker. Det fikk jeg fortalt da jeg fikk treningsprogram etter fødselen. Gjorde mange forskjellige varianter av situps også. :0) Ja, så du har gjort det med gode resultater? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, så du har gjort det med gode resultater? Ja, det tør jeg påstå. :0) Men det dreide seg ikke jo ikke ompunktslanking. Jeg hadde kostplan, og trente hele kroppen utenom også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, det tør jeg påstå. :0) Men det dreide seg ikke jo ikke ompunktslanking. Jeg hadde kostplan, og trente hele kroppen utenom også. Så bra, du var jammen flink! Jeg er stolt over å ha klart å presse inn to treninger på én uke, jeg da.. Ikke trent styrke da, selv om jeg trenger det. Men det er så pyton!! Går jo ikke an å få det lystbetont.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Så bra, du var jammen flink! Jeg er stolt over å ha klart å presse inn to treninger på én uke, jeg da.. Ikke trent styrke da, selv om jeg trenger det. Men det er så pyton!! Går jo ikke an å få det lystbetont.. Det er jo kjempe flott. Jeg trente ikke i studio. Bare hjemme. Også gikk jeg på tur hver dag, 1,5-2 timer hver dag. Men noen unntak så klart. Ta situps før du legger deg, og gjør den øvelsen. Så skal du se det hjelper mot sommeren. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er jo kjempe flott. Jeg trente ikke i studio. Bare hjemme. Også gikk jeg på tur hver dag, 1,5-2 timer hver dag. Men noen unntak så klart. Ta situps før du legger deg, og gjør den øvelsen. Så skal du se det hjelper mot sommeren. :0) Takk, ja det virkelig verdt et forsøk. Har jo fremdeles en sjanse til å klare det til bikinisesongen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Takk, ja det virkelig verdt et forsøk. Har jo fremdeles en sjanse til å klare det til bikinisesongen ;-) Det har du! Og det klarer du. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det har du! Og det klarer du. :0) Takk :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.