Gå til innhold

Selge barneutstyr

Liliaceae

Anbefalte innlegg

Det er faktisk svindel.

Ikke sikkert det er svindel, da. Det kan være en forglemmelse, og ikke gjort forsettlig.

Men irriterende nok for det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lenge siden, eller nå nettopp?

et par dager siden.

Har bestemt meg for å vente over helgen, før jeg maser.

Saken er at jeg trenger pengene, det var derfor jeg valgte å selge sengen nå. Er i en liten skvis for tiden-så dersom jeg har utstyr og ting som samler støv på loftet, selger jeg det unna og blir kvitt det nå. To fluer i ett smekk.

Men siste gang jeg velger å selge via venner. Bare surr og ubehag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et par dager siden.

Saken er at jeg trenger pengene, det var derfor jeg valgte å selge sengen nå. Er i en liten skvis for tiden-så dersom jeg har utstyr og ting som samler støv på loftet, selger jeg det unna og blir kvitt det nå. To fluer i ett smekk.

Ja, det kan være verre å opptre "profesjonelt" overfor venner enn overfor hvem som helkt annen!

Et par dager siden er jo mer enn nok tid til at de skulle ha betalt, da. Svarte de på den sms'en eller? Har du snakket med den venninnen/bekjente som formidlet salget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være verre å opptre "profesjonelt" overfor venner enn overfor hvem som helkt annen!

Et par dager siden er jo mer enn nok tid til at de skulle ha betalt, da. Svarte de på den sms'en eller? Har du snakket med den venninnen/bekjente som formidlet salget?

Ja, fikk beskjed om at beskjeden er videreformidlet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et par dager siden.

Men hvem purra du? Venninna eller de som skulle ha senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvem purra du? Venninna eller de som skulle ha senga?

Venninna. Kjenner at jeg føler meg veldig naiv nå...

Har ikke fått navn og nr til de som kjøpte sengen...

I overkant dumt av meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke be om å få mobilnummeret til dem som kjøpte senga?

takk, den tanken har faktisk ikke slått meg...

Ser jo at naiviteten råder hos meg for tiden, burde jo selvsagt bedt om det med det samme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna. Kjenner at jeg føler meg veldig naiv nå...

Har ikke fått navn og nr til de som kjøpte sengen...

I overkant dumt av meg....

Gjør som morsan sier, be om tlf deres og purr dem direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Noen ganger kan det være praktisk å ta med senga uten å betale. Sann som i dette tilfellet da det ikke var kjøper som hentet senga.''

Men i dette tilfellet har jo ikke kjøper avtalt dette med selger heller - det er venninnen som har agert som "mellommann". Da burde strengt tatt hun ha lagt ut for senga og så fått tilbake penger av vennen sine etterpå.

Jeg hadde jo gjort det dersom jeg gjorde avtalen. Men jeg kan jo se at ikke alle kan eller vil gjøre det.

Men ho skulle avtalt hvordan/når det ble betalt. Kanskje litt sløvt av selger også og ikke spørre om dertte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo gjort det dersom jeg gjorde avtalen. Men jeg kan jo se at ikke alle kan eller vil gjøre det.

Men ho skulle avtalt hvordan/når det ble betalt. Kanskje litt sløvt av selger også og ikke spørre om dertte?

Jeg fikk klart svar om at pengene ble betalt på konto før henting eller kontant ved henting.

Så ble sengen hentet og da var beskjeden at pengene blir overført på konto.. Dessverre var ikke jeg hjemme da, men mannen min. Han sa ok, for han ble litt i villrede.

Så i utg.pkt. var avtalen klar; forhåndsbetaling eller betaling ved henting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men ho skulle avtalt hvordan/når det ble betalt. Kanskje litt sløvt av selger også og ikke spørre om dertte?''

Slik jeg forsto det, hadde selger avtalt dette, men så dukker denne dama opp nærmest uanmeldt og tar med seg senga, fordi det var mest praktisk for de vennene hennes soom skulle kjøpe den, og selgers mann sa ja og ha og sendte senga med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...