Gå til innhold

«Charter»-Hilde (40) falt for 19 år yngre mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

''De har vært i diverse ukeblader mange ganger. ''

Ikke alle av oss som holder seg jevnlig oppdatert på ukebladfronten, vettø! ;-)

Hehe... leser forsidene i butikken jeg, serru ;) Eller blar fort gjennom Se og Hør (eller var det med en &?) når jeg er hjemme hos foreldrene mine. Da får man med seg slikt ;)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Line

4

• candyqueen_83

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Det er jo en fordel at ikke alle menn liker 23 år gamle blonde damer som veier maks 55 kg....

Jeg synes kanskje konstellasjonen 21/40 er litt drøy uansett hvem som er eldst og yngst, men 31/50 hadde ikke gjort noen ting...

''Jeg synes kanskje konstellasjonen 21/40 er litt drøy uansett ''

Det er 21 års aldersforskjell, ergo er vel konstellasjonen 19/40 :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det står jo til og med i overskriften at forskjellen var 19 og ikke 21, så jeg tenkte visst feil der :P

(ikke at det egentlig var så avgjørende for konklusjonen)

Persille1365381127
Skrevet

Nuvel, 19 eller 21 år er ikke så nøye - poenget er at det er mye når den ene er så ung :)

Skrevet

Hehe... leser forsidene i butikken jeg, serru ;) Eller blar fort gjennom Se og Hør (eller var det med en &?) når jeg er hjemme hos foreldrene mine. Da får man med seg slikt ;)

Jeg leser også S&H hjemme hos min mor, men nå har jeg ikke vært der siden august!

Skrevet

Jeg leser også S&H hjemme hos min mor, men nå har jeg ikke vært der siden august!

:-o

Skrevet

:-o

...lit langt unna, pluss en del andre ting som har kommet i veien. Heldigvis var junior der i høstferien, og i vinterferien skal også jeg være med dit:-)

Skrevet

...lit langt unna, pluss en del andre ting som har kommet i veien. Heldigvis var junior der i høstferien, og i vinterferien skal også jeg være med dit:-)

Skjønte det var noe sånt. Jeg bor tre minutters kjøring unna mine foreldre, og er veldig glad for at de ikke er langt borte lenger. Det var ganske tøft så lenge det varte...

Skrevet

...og noen av oss så det først pga denne tråden på DOL! ;-)

...og noen av oss vet ikke en gang hvem "Charter"-Hilde er ;-)

Skrevet

Likestilling og likestilling, vet ikke om jeg syns en 19 åring er så likestilt med en 40- åring jeg, uansett hvilken veg forskjellen går kjønnsmessig?...

Ville IKKE likt det om jr kom hjem med en dame på min alder om fire år iallefall - og om det var en sånn som charter-Hilde hadde jeg lurt litt på hva jeg hadde gjort galt faktisk. Så henne på Fem i fjor høst, og maken til umoden barnslig fjolle er det lenge mellom å se - 19 eller 40 år...

Skrevet

...og noen av oss vet ikke en gang hvem "Charter"-Hilde er ;-)

;-)

Da har du kanskje ikke tv3? Jeg har ikke sett på programmene, men det skal ikke mye svitsjing innom tv3 for å ha fått med seg noen av programreklamene :-)

Skrevet

Og den søte fyren også da ;-)

Hun er jo såpass barnslig at hun sikkert har mer til felles med en på hans alder enn en på sin egen :)

Skrevet

Jeg kjenner han, og kan si at han hverken er mental tilbakestående eller blind. Han har alltid vært glad i store damer, og er faktisk oppriktig glad i henne.

Det tviler jeg ikke på - Hun er jo kjempesøt og morsom :))

candyqueen_83
Skrevet

Og den søte fyren også da ;-)

Hun er jo såpass barnslig at hun sikkert har mer til felles med en på hans alder enn en på sin egen :)

Hvor ser du bilde?

Skrevet

Hvor ser du bilde?

Jeg forteller det BARE til deg, så ikke si det til noen... Har sett det i Se og Hør... *løper ut av DOL*

candyqueen_83
Skrevet

Jeg forteller det BARE til deg, så ikke si det til noen... Har sett det i Se og Hør... *løper ut av DOL*

Haha :o) Kanskje jeg må løpe og kjøpe jeg og :o))

Skrevet

Haha :o) Kanskje jeg må løpe og kjøpe jeg og :o))

*løp og kjøp*

Tror det var i forrige ukes Se og Hør, så du er nok uansett for sent ute;-)

candyqueen_83
Skrevet

*løp og kjøp*

Tror det var i forrige ukes Se og Hør, så du er nok uansett for sent ute;-)

Jeg hadde nok uansett ikke kjøpt ;O)

Skrevet

Jeg hadde nok uansett ikke kjøpt ;O)

Du går ikke glipp av så fryktelig viktige saker, for å si det sånn ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...