Gå til innhold

Grand Prix

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

På tide å starte en GP-tråd nå, eller? :-)

Foreløpig liker jeg faktisk B.J. Muri, men noen finalevinner tror jeg likevel ikke det er.

Og Arredondo sin sang må da være noe av det mest uoriginale i GPs historie.... Jøss, så gapende kjedelig! Musicalmusikk uten høydepunkt.

Maria H. Storeng - helt ok..

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

24

• Colette

16

• morsan

11

• candyqueen_83

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Skulle ikke tro dette var finalen akkurat. Vet ikke helt hvilken jeg syns er best. Det er så mange middelmådige. Men jeg TROR det blir A1, Alexander Stenersen eller det black metal bandet.

Gjest Niccola
Skrevet

Skulle ikke tro dette var finalen akkurat. Vet ikke helt hvilken jeg syns er best. Det er så mange middelmådige. Men jeg TROR det blir A1, Alexander Stenersen eller det black metal bandet.

Jeg tror du tror veldig rett der.. :-)

Skrevet

Jeg liker Venke Knutson, Alexander Stenerud og Keep of Kalessin. Men resten av Norge bruker ikke å væe enig med meg da. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Didrik vinner;) Kjente det på gåsehuden!!!!

Fantastisk stemme!

candyqueen_83
Skrevet

Det KAN bli Didrik også, men da må han øve veldig mye mer til finalen i mai. Han er jo veldig nervøs :o)

Arredondo sin sang er gørrkjedelig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg liker Venke Knutson, Alexander Stenerud og Keep of Kalessin. Men resten av Norge bruker ikke å væe enig med meg da. :)

Ikke med meg heller...;))

hidi, the scorpion
Skrevet

Det KAN bli Didrik også, men da må han øve veldig mye mer til finalen i mai. Han er jo veldig nervøs :o)

Arredondo sin sang er gørrkjedelig.

Er 100% enig med deg;)

candyqueen_83
Skrevet

Fantastisk stemme!

Han synger jo falskt. Så venner han må han øve mer.

Gjest Niccola
Skrevet

Han sang fint i de lysere partiene, men lavere nede i toneleiene sliter han enormt. Ikke pent..

Skrevet

Stemmer på Venche Knutson.

Nr. 2 A1

Nr. 3 Maria Haukaas Storeng

hidi, the scorpion
Skrevet

Han hadde noen falske toner, men du verden for en stemmeprakt! Første gangen jeg hørte sangen hans, og jeg ble skikkelig facinert;) I motsetning til siste sangen som spilles nå:((((

candyqueen_83
Skrevet

Han hadde noen falske toner, men du verden for en stemmeprakt! Første gangen jeg hørte sangen hans, og jeg ble skikkelig facinert;) I motsetning til siste sangen som spilles nå:((((

Jeg syns denne sangen er rå jeg da :o)

Skrevet

Jeg syns Venke Knutssons låt er suverent best :o) Skikkelig GP, tvers igjennom.

Men jeg tror Didrik vinner ganske soleklart jeg da.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg syns denne sangen er rå jeg da :o)

Rå ja, høres ut som djevelen selv;(((

Skrevet

Fantastisk stemme!

Enig med deg:-) Didrik er fantastisk! Men jeg liker også Bjørn Muri, Keep of Kalessin og A1:-)

candyqueen_83
Skrevet

Rå ja, høres ut som djevelen selv;(((

;O))

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg håper på Keep of Kalessin! :-) Det hadde vært dødskult! MEn jeg tror kanskje Didrik kommer til å vinne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig med deg:-) Didrik er fantastisk! Men jeg liker også Bjørn Muri, Keep of Kalessin og A1:-)

Jeg også, men jeg stemte på Didrik...;)

Skrevet

Jeg også, men jeg stemte på Didrik...;)

Flott det, hidi :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...