Gå til innhold

Grand Prix

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg håper på Keep of Kalessin! :-) Det hadde vært dødskult! MEn jeg tror kanskje Didrik kommer til å vinne.

Om vi sender KoK vil det jo nesten virke som vi prøver å gjøre det samme som Finland da de vant med sine hardrockere? :-)

Liker fremdeles Muri best jeg, men synes nivået er stusselig i år, må jeg si....

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

24

• Colette

16

• morsan

11

• candyqueen_83

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Om vi sender KoK vil det jo nesten virke som vi prøver å gjøre det samme som Finland da de vant med sine hardrockere? :-)

Liker fremdeles Muri best jeg, men synes nivået er stusselig i år, må jeg si....

Neisj. De hadde masker og fjas, KoK er "ekte vare". De kommer i alle fall til å skille seg ut. Jeg er enig i nivået. Man skulle tro at såpass kjente artister skulle klare å komme opp med noe mer.

Gjest mimmmyyy
Skrevet

keep of kalessin vinner!!!! blir i kjempegodt humør av den sangen! HERLIG LÅT!

Gjest Niccola
Skrevet

Didrik eller A1 :o) Godtar også KoK!

Ser flere her liker Didrik.. Kan ikke si meg enig, dessverre.. For herremin så lang tid det tar før det skjer noe som helst i den låta. :-) Og han sliter hele første 2/3.

Heia Muri - han fenger nok både fjortiser og homser, og sanker dermed massevis av stemmer bare der ;-)

Skrevet

Alexander Stenerud og Give It To Me er helt klart det beste bidraget på alle måter. Jeg ble skikkelig sur nå når han ikke gikk videre.

Gjest solfryd
Skrevet

Hæ? Det kan du vel ikke mene!?!?!?! Er jo ingen sang det... Det finnes ikke noe musikalsk ved den låten, og det er iallafall ingen sang!

Bare bråk og brøling i mine ører... Har ingenting i MGP å gjøre, synes jeg. Det er jo ingen melodi!

Skrevet

Maria A syns jeg er flink.

Men favoritten er KOK! Håper de går videre. :0)

Skrevet

Jeg bare nyter synet av Didrik og han "lille" mørke i A1 ;-) Sukk....

Skrevet

Jaaaaaaaa! Hoho! ;p

Gjest rosarød
Skrevet

Jeg håper Didrik vinner. Det er den mest effektive måten å forhindre at vi vinner den den internasjonale finalen juhuuuuu :)

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg håper Didrik vinner. Det er den mest effektive måten å forhindre at vi vinner den den internasjonale finalen juhuuuuu :)

Stemmene raser hvertfall på. Jeg forstår ikke hvor folk har ørene sine. :-)

Men med tanke på hvor høye salgstall Sputnik og Vikingarna har her til lands.... ;-P

Gjest Niccola
Skrevet

Didrik vinner;) Kjente det på gåsehuden!!!!

Fantastisk stemme!

Gratulerer :o))

hidi, the scorpion
Skrevet

Sa jo at Didrik ville vinne;)))

Gjest Niccola
Skrevet

Sa jo at Didrik ville vinne;)))

Du gjorde det! :-) Min favoritt kom på 4. plass, ikke verst det heller ;-)

Skrevet

i å IKKE vinne den store MPG finalen......

Ja, aldri så galt at det ikke er godt for noe!

hidi, the scorpion
Skrevet

Du gjorde det! :-) Min favoritt kom på 4. plass, ikke verst det heller ;-)

Absolutt ikke;))

Gjest Niccola
Skrevet

i å IKKE vinne den store MPG finalen......

Ikke sant. Men det er nok like greit :-)

Skjønner ikke musikksmaken til folk, pluss at dette har vi jo hørt hundretusen ganger før. Kjedelig kjedelig kjedelig. Musical-ballade.

Jaja, whatever. ;o)

Skrevet

Arredondo, ja, *gjesp* Jeg har aldri vært noe begeistret for henne, og denne låten var jo bare gørrkjedelig. Vi startet å se på MGP med tidsforskyvning på digitalboksen, og brukte deler av Arredondo til å spole oss til live-sending igjen...,-)

Muri var en fin radiolåt, men blir for kjedelig på scenen slik - ville svært lett ha forsvunnet i mengden på Eurovision. Men den var juniors favoritt:-)

Jeg heiet på både KoK OG på Didrik Solli Tangen, så her var det jammmen spredning i hva jeg likte :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...