Liliaceae Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hadde et innlegg om salg av barneutstyr, og fikk mange tilbakemeldinger. Vil bare fortelle at jeg i dag fikk pengene for sengen, så nå er jeg fornøyd. Men har nå likevel lært at jeg ikke selger via andre venner noe mer - da er det bedre å bruke annonser i lokalavisen eller finn.no. I tillegg skal jeg huske på at alt som har med penger å gjøre; gi ekstra tydelig informasjon! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Bra du fikk de til slutt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bra det ordna seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.