Gjest Guttemamma2 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har forslag til bok for gutt 6 år? Må være flere kapitler,spennende....en skikkelig guttebok. Trenger ikke være bilder i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Denne har du kanskje forsøkt allerede? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=517622&rom=BB Selv likte jeg godt "Det suser i sivet", "Den hemmelige hagen" og "Frendeløs" i den alderen, men jeg er jo ikke gutt Ellers, hvis det er din gutt, vil jeg anbefale en tur på biblioteket. Det en får anbefalt fra andre eller finner i bokhandelen er ofte bestselgere og "det vanlige", men på biblioteket har de "alt" og et lite søk i hyllene kan avsløre den boka som er perfekt for akkurat dere (?). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Georgs magiske medisin av Roald Dahl? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Serien om Svein og rotta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Rampete Robin! Den passer også for jenter, men jeg er ganske sikker på at gutter liker disse veldig godt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bøkene om marsvinet King Kong Rampete Robin Doktor Proktors Prompepulver 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bøkene av Roald Dahl - Heksene, Georgs Magiske Medisin, Den Fantastiske Mikkel Rev, Mathilda (ikke bare for jenter ), Charlie og Sjokoladefabrikken... Astrid Lindgren - Mio min Mio, Brødrene Løvehjerte, Barna i Bakkebygrenda... Anne Kath. Vestly - Ole Alexander Filibom-bom-bom, Lillebror og Knerten-bøkene, Mormor og de 8 ungene-bøkene... Doktor Proktor-bøkene. Thorbjørn Egners bøker om Hakkebakkeskogen og Kardemommeby. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Rampete Robin! Roald Dahl-bøkene. Jo Nesbø (Doktor Proktor etc.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har lest alle syv Narniabøkene for seksåringen min (vi startet da hun var dem) og det har vært en kjempesuksess! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.