Spirello Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 jeg fikk jo fjernet spiralen forrige uka, blødde samme dagen, så ga det selv, men dgane etter igjen blødde jeg igjen og det varte vel i fem dager. Kna det ha vært mensen? Ingen menssmerter men.. Lurer på når kroppen er i rute igjen, så jeg vet når jeg skal ha mensen og EL. Jeg er veeeeeeeeldig babysyk merker jeg nå enda bedre etter jeg fikk den ut, men pga. helsa må ting og tang sjekkes først så derfor er det ikke så lurt å bli gravid nå før alt er i orden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hormonspiral eller kobberspiral? Med hormonspiralen er man i rute så og si med en gang. Det er vanlig med en kraftig blødning de første dagene etter uttak og deretter vanlig mens noen uker etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hormonspiral eller kobberspiral? Med hormonspiralen er man i rute så og si med en gang. Det er vanlig med en kraftig blødning de første dagene etter uttak og deretter vanlig mens noen uker etter. Takk for svar. Hadde hormonspiral. Da var det nok ikke mensen jeg hadde da.. Da får jeg satse på at ting er normalt igjen snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg blødde i 5 dager. En uke pause. Og så var kroppen tilbake i rute. Slitsomt med mens, så jeg bytter tilbake til hormonspiral!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg blødde i 5 dager. En uke pause. Og så var kroppen tilbake i rute. Slitsomt med mens, så jeg bytter tilbake til hormonspiral!!!! Heller mens (eller aller helst graviditet ) enn bløsninger titt og ofte og smerter flere dager i uka.. Tror ikke spiral er noe for meg gitt. Men er nok genialt for de det funker for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Heller mens (eller aller helst graviditet ) enn bløsninger titt og ofte og smerter flere dager i uka.. Tror ikke spiral er noe for meg gitt. Men er nok genialt for de det funker for. Jeg håpet at sexlysten skulle øke uten hormonspiral. Men det har den ikke gjort. Hadde ingen problemer når jeg brukte hormonspiral. Og slapp mens!!!! (og pms) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.