avidi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Junior 12 år,skal på skoleball om tre uker. Han vil veldig gjerne ha hvit skjorte og svart vest og bukse. Jeg har vært på jakt etter hvit skjorte i lengre tid uten hell, har prøvd Cubus HM, Kappahl, Lindex og Benneton uten hell. På Benneton var det noen hvite skjorter men bare opp til 11 år, han trenger str 12-14 år. Noe som har gode tips til hvor jeg kan få tak i skjorte og evt.vest? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har du sjekket Jack and Jones, om de kan ha små størrelser? Obs? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er den vanskeligste alder å finne penklær til gutter. Jeg slet i flere å med å finne penklær, men det var ofte på Cubus, det var enklest å finne, dresser, skjorter og slips. Nå er gutten min blitt så stor at han går inn i en liten konfirmantdress, så nå går det bra. Aberet er bare at dressene hans koster det dobbelte av hva vi gir for dress til mannen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du kan jo prøve å ta turen innom Dressmann, og Vic. Har kjøpt penklær til guttene mine der, dade var yngre. De har noen små, og smale modeller. Kanskje verd et forsøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Takk for gode forslag. Har såvidt kikket innom Dressman men det er foreløpig for stort. Selv om han er lang er han vedlig tynn og fyller ikke ut klærne isne noe særlig. Skal sjekke Jack& Jones. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Zara. Genial på dette området - de minste str på herre passer gutter, og skjortene har 'voksent' snitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sparkjøp har hatt hvertfall. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.