Gå til innhold

Penklær 12-åring

avidi

Anbefalte innlegg

Junior 12 år,skal på skoleball om tre uker. Han vil veldig gjerne ha hvit skjorte og svart vest og bukse. Jeg har vært på jakt etter hvit skjorte i lengre tid uten hell, har prøvd Cubus HM, Kappahl, Lindex og Benneton uten hell. På Benneton var det noen hvite skjorter men bare opp til 11 år, han trenger str 12-14 år.

Noe som har gode tips til hvor jeg kan få tak i skjorte og evt.vest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Det er den vanskeligste alder å finne penklær til gutter.

Jeg slet i flere å med å finne penklær, men det var ofte på Cubus, det var enklest å finne, dresser, skjorter og slips.

Nå er gutten min blitt så stor at han går inn i en liten konfirmantdress, så nå går det bra. Aberet er bare at dressene hans koster det dobbelte av hva vi gir for dress til mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Du kan jo prøve å ta turen innom Dressmann, og Vic. Har kjøpt penklær til guttene mine der, dade var yngre. De har noen små, og smale modeller. Kanskje verd et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode forslag. Har såvidt kikket innom Dressman men det er foreløpig for stort. Selv om han er lang er han vedlig tynn og fyller ikke ut klærne isne noe særlig. Skal sjekke Jack& Jones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...