Gå til innhold

Skjeden vid etter Sex!

Gjest Usikker lykkelig gift.

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker lykkelig gift.

Hei. Kan kjeden på dama bli vid uten å hatt sex men en mann eller bruk av dildo? Grunnen til at jeg spør er at jeg mistenker dama for å ha vært utro. Hun hadde vært på byen og dagen etter hadde vi sex, og da var skjeden meget vid. Vi har ikke hatt sex på 2-3 uker... Hun har brukt en del smertestillende pluss tabletter og krem for soppinfeksjon den siste uka, men jeg tviler på at dette har noen påvirkning der. Så mitt spørsmål er: Er det normalt, eller er det grunn til bekymring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir ikke utvidet i skjeden etter å ha hatt normal sex nei. Men den kan kjennes videre på ulike tidspunkter i syklusen av hormonelle grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at noe at det du nevner kan kalles "bevis" på utroskap.

Meldingene hun sendte inneholdt jo absolutt ingenting som hun ikke kunne ha skrevet til "hvem-som-helst" og hvis han attpåtil er en gammel venn som du vet at hun kjenner, så er det jo ikke så rart om de avtaler å møtes.

Det du skriver om at skjeden er "vid" er det nok svært lite hold i.

Dette kan nok variere ettersom hun er seksuellt opphisset eller ikke.

Skjeden er jo elastisk og den både utvider og trekker seg sammen veldig raskt etter "behov der og da"

Derfor tror jeg det er svært lite sannsynlig at du kan merke forskjell på om det er mange timer eller mange dager siden siste samleie.

Jeg tror nok heller det var fantasien som spilte deg et puss, siden du hadde disse mistankene i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...