Gå til innhold

På tur med svigermor

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

I morgen skal jeg på tur med svigermor. Bare jeg og henne og vi skal bo på hotell. Det er første gangen bare vi to drar på tur alene.

Vi skal bo på dobbeltrom.

Jeg har sagt fra til hotellet at jeg ønsker rom med to enkelt senger.

Det er helt ok å dra på tur med svigermor, men jeg deler helst ikke dobbeltseng og dyne med henne. Der går grensa ;-)

Så nå er jeg litt spent på om hotellet holder det de lover. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe det an om vi kommer til et rom med dobbeltseng. Vil jo helst ikke fornærme svigermor og si at jeg ikke vil dele seng med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest majas mamma

Antageligvis har svigermor det på samme måte. Jeg kunne nok også dratt på tur med min svigermor, men dele seng----?----Nei takk. Hvis du er redd for å fornærme henne får du heller si at du snur så mye på deg om natta at du kommer tilk å holde henne våken......eller noe sånt. God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert greit. Og om dere får med dobbeltseng, så kan det jo godt tenkes at svigermor heller ikke er særlig lysten på å dele seng med svigerdattera ;)

God tur, og kos dere masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Det går sikkert greit. Og om dere får med dobbeltseng, så kan det jo godt tenkes at svigermor heller ikke er særlig lysten på å dele seng med svigerdattera ;)

God tur, og kos dere masse!!!

''Og om dere får med dobbeltseng, så kan det jo godt tenkes at svigermor heller ikke er særlig lysten på å dele seng med svigerdattera ;)''

Det kan jo tenkes ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Skjønner deg godt, jeg ville tenkt likedan. Jeg ville nok til og med vært en smule skeptisk til bare å dele rom med svigermor, om jeg hadde hatt mulighet for å velge annet. Og jeg har godt forhold til svigermor! ;)

Bedre hoteller pleier å etterkomme forespørsler om to senger, tror jeg. Har opplevd at rom med king size bed går først, så det går sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fattigmor

Snu puta den andre veien ..da går det så bra så:0) Du slipper i hvertfall snorkingen hennes midt i fjeset! ha-ha-ha.

ha en hyggelig dag med svigermor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt, jeg ville tenkt likedan. Jeg ville nok til og med vært en smule skeptisk til bare å dele rom med svigermor, om jeg hadde hatt mulighet for å velge annet. Og jeg har godt forhold til svigermor! ;)

Bedre hoteller pleier å etterkomme forespørsler om to senger, tror jeg. Har opplevd at rom med king size bed går først, så det går sikkert bra.

''Har opplevd at rom med king size bed går først, så det går sikkert bra.''

*he he* Men ikke alltid! Som for et par-tre år siden da hsubonden slang seg på en sistelitentur til Alpene med noen venner og venners venner - han skulle dele rom med en ukjent kar (venn av en venn), for det var ikke noe annet ledig der (uten å dra til et annet hotell, og det ville han ikke), og de to karene lå i en relativt smal dobbeltseng! *ha ha* Og han andre var en storsnorker, i følge husbonden. Han måtte bruke doble sov-i-ro...;-)

*skjønnerikkeathangaddihansaldermengreitformeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

*he he* Men ikke alltid! Som for et par-tre år siden da hsubonden slang seg på en sistelitentur til Alpene med noen venner og venners venner - han skulle dele rom med en ukjent kar (venn av en venn), for det var ikke noe annet ledig der (uten å dra til et annet hotell, og det ville han ikke), og de to karene lå i en relativt smal dobbeltseng! *ha ha* Og han andre var en storsnorker, i følge husbonden. Han måtte bruke doble sov-i-ro...;-)

''*skjønnerikkeathangaddihansaldermengreitformeg*''

Hehe, sånn ville jeg også tenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi, det ble vel et minne for alltid.

Skrekknatta med liten seng og mye snorking zzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på tur med min svigermor et par ganger, og vi har delt rom. Det var både greit og hyggelig, men vi hadde heldigvis hver vår seng. Jeg har heller ikke noe som helst ønske om å dele seng med svigers.

Om hotellet skulle ha gitt dere dobbeltseng, får du heller bare vinkle det på det selv, og si at du ikke er komfortabel med å dele seng med andre, du trenger armslag osv. Det er jo en helt ærlig sak, og trenger ikke ha noe med den andre parten å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi, det ble vel et minne for alltid.

Skrekknatta med liten seng og mye snorking zzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ...........

Det var vel ikke bare skrekk_natta_ her, men skrekk_netter_! ;-)

Han tok det med godt humør, da *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel ikke bare skrekk_natta_ her, men skrekk_netter_! ;-)

Han tok det med godt humør, da *he he*

He, he, ja jeg tenkte ikke over at man drar da ikke til alpene for skarve én natt!!

Ja, det var godt han hadde tilstrekkelig med sov-i-ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! :o) Det blir sikkert hyggelig.. Blir jo litt annerledes setting når det bare blir dere to. Hvis det er dobbelseng får du si fra at du bestilte med enkeltsenger, og til svigermor sier du bare at du ligger veldig urolig, stjeler dyna og trenger litt plass å boltre deg på uten å forstyrre henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Da sier du bare nei å nei her er det bare en seng, de må vi få gjort noe med og så går du til resepsjonen og ber om å få satt inn en ekstra seng på rommet.

Hotellene har slike "gjestesenger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, ja jeg tenkte ikke over at man drar da ikke til alpene for skarve én natt!!

Ja, det var godt han hadde tilstrekkelig med sov-i-ro!

Drar aldri et sted uten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at svigermor er like lite interessert i å dele dobbeltseng med deg som du med henne...

;-)

Slikt burde ikke være noe problem.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Det gikk fint. Det var en dobbeltseng de hadde delt opp så vi fikk en glippe mellom oss. Både svigermor og jeg sovnet nesten med det samme vi la hodet hodet på puta og det ble en skikkelig trivelig tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...