laban Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hun har vært på leir flere ganger en hel helg. Men da er det mye mindre forhold og et avgrenset område (i huttiheita). Vi har kunnet snakket med kjøkkenet på forhånd ang. maten. Samme med korpstur ser jeg for meg? På denne turneringen det er snakk om er det jo en hel haug med unger og disse er de minste. Ser for meg at det er mye mer kaotisk enn en korpstur men vet jo ikke Ja, disse turneringene er i stort format. Nettopp derfor pleier det å være med noen ekstra voksne for de yngste lagene, som spiser og sover sammen med dem, i tillegg til trenerne. Det er vel informert om dette i forbindelse med påmeldingen til cupen? Det normale er at de kan ta med etpar ekstra voksne av samme kjønn som spillerne. Antallet kan være avhengig av troppens størrelse. Det er disse mødrene du må alliere deg med hvis datteren din skal være med. Evt. melde deg selv, men det passer jo dårlig denne gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hun har vært på leir flere ganger en hel helg. Men da er det mye mindre forhold og et avgrenset område (i huttiheita). Vi har kunnet snakket med kjøkkenet på forhånd ang. maten. Samme med korpstur ser jeg for meg? På denne turneringen det er snakk om er det jo en hel haug med unger og disse er de minste. Ser for meg at det er mye mer kaotisk enn en korpstur men vet jo ikke Jeg har ikke greie på ulike typer turer og hvilke som er mest kaotiske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hun har vært på leir flere ganger en hel helg. Men da er det mye mindre forhold og et avgrenset område (i huttiheita). Vi har kunnet snakket med kjøkkenet på forhånd ang. maten. Samme med korpstur ser jeg for meg? På denne turneringen det er snakk om er det jo en hel haug med unger og disse er de minste. Ser for meg at det er mye mer kaotisk enn en korpstur men vet jo ikke Vedr. andre typer turer: Stort korpsstevne blir omtrent som håndballcup. Tur med bare eget korps blir noe annet. Våre lag har ikke vært med på overnattingscuper så tidlig, nettopp fordi vi i lagledelsen ikke ønsker å "drukne" i en gigantcup. Men vi bor et sted der det også er tilbud om turneringer som ikke medfører lang reise og overnatting. I år skal de (1999-gutta) på overnattingscup med både håndballen og fotballen for første gang. Stor stas! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg - turneringen Mannen - 40 års dagen He he, ikke enkelt da nei :-) Håper du finner ut av det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nettopp fylt ni år... Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Høres litt ut som du leter etter gode argumenter for at også mannen din skal ønske å droppe bursdagen og bli med...? ;-) Eller tar jeg helt feil? Du får tolke som du vil - vi er i et dilemma - mannen min vil at begge to skal gå i 40 års dagen, jeg syns vi bør prioritere at jenta vår har veldig lyst til å dra på turnering, men jeg tør ikke å sende henne alene. Jeg syns ikke denne 40 årsdagen er viktig nok siden det ikke er så "nært". Men det er IKKE fordi jeg ikke liker dem eller noe sånt. Mannen min ser sikkert også på det økonomske, det blir dyrt nok med en uventet helg på hotell i Kristiansand - samt at turneringen jo også koster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du får tolke som du vil - vi er i et dilemma - mannen min vil at begge to skal gå i 40 års dagen, jeg syns vi bør prioritere at jenta vår har veldig lyst til å dra på turnering, men jeg tør ikke å sende henne alene. Jeg syns ikke denne 40 årsdagen er viktig nok siden det ikke er så "nært". Men det er IKKE fordi jeg ikke liker dem eller noe sånt. Mannen min ser sikkert også på det økonomske, det blir dyrt nok med en uventet helg på hotell i Kristiansand - samt at turneringen jo også koster. Det var ikke meningen å tråkke deg på tærne nei, men det virket som mannen din hadde mer lyst på sine gamle venners bursdag enn deg, uavhengig av datterens turnering kanskje? Min tolkning er uansett uviktig her - håper dere finner ut av det. Selv ville jeg nok ikke sendt jr alene da han var ni, og jeg ville ikke nølt med å holde han hjemme fra én cup heller om det ikke passet med andre avtaler vi hadde - det blir mer en nok cuper framover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Men var det ikke du som ville sende barnet ditt til språkreise alene?? I 10-12 års alderen? Tanken var der - og den har blitt gått bort fra. Det skal også sies at mitt barn ikke har medisinske problemer som må følges tett opp, slik trådstarter har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Snakk med treneren, kanskje du blir tryggere da? klart jenta har lyst å være med. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Snakk med treneren, kanskje du blir tryggere da? klart jenta har lyst å være med. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Siden hun nettopp har begynt å spille håndball, så ville jeg tenkt at hun ikke trenger å være med på denne turneringen. Hadde ikke sendt henne alene dersom dere ikke kjenner andre foreldre godt nok til å be dem se ekstra godt etter henne, siden hun må ha spesiell kost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.