Gå til innhold

Veldig spent, redd og nervøs i dag

Spirello

Anbefalte innlegg

for jeg skal til legen.. Håper prøvene mine er fine, og at jeg ikke får skrekk-beskjeden om at jeg ikke bør bli gravid igjen. Jeg er så babysyk og håper inderlig jeg får sjansen til å prøve å bli gravid igjen. Har en kronisk, ganske alvorlig sykdom, som jeg har hatt i 12 år som har ødelagt deler av kroppen min selv om jeg ser frisk ut.

Hvis prøvene i dag er ok, så skal jeg bytte medisiner, ta ul av hjerte + noen flere prøver først så får jeg bare krysser alt som krysses kan for at jeg får grønt lys.

Helsigvis har jeg sønnen min, men det hadde vært flott å få et barn til med samboern min som ikke er barnefaren til sønnen min. Synes hadde vært fælt hvis vi gifter oss, og han ikke får muligheten til å bli far fordi helsa mi ikke tåler det. Uff.. er helt kvalm i dag jeg pga. legebesøk senere i dag.

Hvis jeg får dårligere nyheter blir det nok ganske sårt med babybesøk senere idag. men da skal jeg i hvert fall si til venninna mi at jeg skal låne babyen hennes oftere. :o) Kan jo ikke bli bitter heller.. for jeg er jo tross alt heldig som har et banr. Men kjenner jeg er bekymra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene, lykke til!

Kan du få sjansen senere hvis det ikke ser bra ut akkurat nå? Jeg vet lite om den sykdommen (selv om jeg husker hva du har).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene, lykke til!

Kan du få sjansen senere hvis det ikke ser bra ut akkurat nå? Jeg vet lite om den sykdommen (selv om jeg husker hva du har).

Sykdommen er ikke aktiv nå (det er jo bra :o), men nyrene er skadet og vil aldri bli helt bra - så må ta medisiner resten av livet.

Så hvis urin- og blodprøvene ikke har for høye verdier av ting og tang så skal jeg overtale min kjære til å hoppe i det nå.. For er heller sånn at har jeg sjansen nå bør jeg ta den, for ikke sikkert den kommer senere :)

Sykdomsbildet kan forandre seg til det bedre ja, men siden jeg er kronisk syk, uten å være syk nå hvis du skjønner - så er det nok ikke særlig positivt hvis jeg får nei nå.. Hvis de finner noe med hjertet er toget gått desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...