Spirello Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 for jeg skal til legen.. Håper prøvene mine er fine, og at jeg ikke får skrekk-beskjeden om at jeg ikke bør bli gravid igjen. Jeg er så babysyk og håper inderlig jeg får sjansen til å prøve å bli gravid igjen. Har en kronisk, ganske alvorlig sykdom, som jeg har hatt i 12 år som har ødelagt deler av kroppen min selv om jeg ser frisk ut. Hvis prøvene i dag er ok, så skal jeg bytte medisiner, ta ul av hjerte + noen flere prøver først så får jeg bare krysser alt som krysses kan for at jeg får grønt lys. Helsigvis har jeg sønnen min, men det hadde vært flott å få et barn til med samboern min som ikke er barnefaren til sønnen min. Synes hadde vært fælt hvis vi gifter oss, og han ikke får muligheten til å bli far fordi helsa mi ikke tåler det. Uff.. er helt kvalm i dag jeg pga. legebesøk senere i dag. Hvis jeg får dårligere nyheter blir det nok ganske sårt med babybesøk senere idag. men da skal jeg i hvert fall si til venninna mi at jeg skal låne babyen hennes oftere. ) Kan jo ikke bli bitter heller.. for jeg er jo tross alt heldig som har et banr. Men kjenner jeg er bekymra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 *Krysser fingrene og gir Spirello en lykke-til-klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Krysser fingrene, lykke til! Kan du få sjansen senere hvis det ikke ser bra ut akkurat nå? Jeg vet lite om den sykdommen (selv om jeg husker hva du har). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lykke til! Og fortell oss hvordan det gikk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lykke til hos legen i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Krysser fingrene, lykke til! Kan du få sjansen senere hvis det ikke ser bra ut akkurat nå? Jeg vet lite om den sykdommen (selv om jeg husker hva du har). Sykdommen er ikke aktiv nå (det er jo bra ), men nyrene er skadet og vil aldri bli helt bra - så må ta medisiner resten av livet. Så hvis urin- og blodprøvene ikke har for høye verdier av ting og tang så skal jeg overtale min kjære til å hoppe i det nå.. For er heller sånn at har jeg sjansen nå bør jeg ta den, for ikke sikkert den kommer senere Sykdomsbildet kan forandre seg til det bedre ja, men siden jeg er kronisk syk, uten å være syk nå hvis du skjønner - så er det nok ikke særlig positivt hvis jeg får nei nå.. Hvis de finner noe med hjertet er toget gått desverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 *Krysser fingrene og gir Spirello en lykke-til-klem* Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lykke til Spirello, krysser fingre for deg i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lykke lykke til :-) *krysser fingre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ønsker deg all lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Åh, får helt frysninger jeg. Krysser alt jeg har og venter spent på oppdatering 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lykke til!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Så skummelt! Hvordan gikk det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Håper det gikk fint, og at hjertet ditt så friskt ut. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.