Speak Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mitt tantebarn blir 1 år. Vi har ikke fryktelig mye kontakt, men jeg har lyst til å kjøpe en liten ting. Gjerne noe man kan spare på så jeg kan kjøpe det samme senere. Noen kloke hoder med gode forslag? Leker og klær er liksom litt kjedelig. I såfall måtte jeg funnet noe mer spesielt. 2-300 kroner er OK. (Dersom dere ikke har en knallide. Da får det heller bli litt dyrere) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sang- eller eventyrbok, hvis du ikke tror de har haugevis fra før? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lego duplo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Sang- eller eventyrbok, hvis du ikke tror de har haugevis fra før? Det er første barnet, så det er jo en mulighet. Da kan jeg jo også skrive et par ord inni boka. Gratulerer med 1-års dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Lego duplo. Det synes jeg bare forsvinner i mengde. Selv om lekene er fantastiske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Siden det er noe hun skal samle på går det kanskje an å kjøpe sølvteskjeer. Det har de glede av når de blir voksne iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det synes jeg bare forsvinner i mengde. Selv om lekene er fantastiske. Vi har tatt frem Lego duploen fra våre barn var små, til barnebarnet vårt, og det er utrolig hvor mye h*n leker med de gamle lekene. Lego er dyrt, og derfor er det fint å få i små porsjoner, for barna kan bruke uante mengder av Lego til å bygge alt mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva med disse bøkene i den hvite serien, liksom? Da har du ihvertfall presanger for en stund framover... Jeg er innmari god til å forklare, så jeg blir forsåvidt ikke overrasket hvis du ikke skjønner hva jeg mener... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jente eller gutt? Jente: et melkehvitt emalje-hjertesmykke. Gutt: ...hmmm... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Siden det er noe hun skal samle på går det kanskje an å kjøpe sølvteskjeer. Det har de glede av når de blir voksne iallefall. Jeg har tenkt den taken. Synes selv at sølvbestikk er supert, men jeg hører jo om alle som ikke synes det. Kanskje noen kommenterer ideen din her, så får vi se hva de sier:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Hva med disse bøkene i den hvite serien, liksom? Da har du ihvertfall presanger for en stund framover... Jeg er innmari god til å forklare, så jeg blir forsåvidt ikke overrasket hvis du ikke skjønner hva jeg mener... *kremt* Nei, her hang jeg ikke helt med. Men en bokserie er jo uansett en mulighet. Husker at mine besteforeldre hadde det. Mitt skattkammer. Der utviklet bøkene seg. Nr. 1 var enklest, og nr 10 vanskeligst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det er første barnet, så det er jo en mulighet. Da kan jeg jo også skrive et par ord inni boka. Gratulerer med 1-års dagen. Ja - men da kan de ikke bytte den. Så jeg hadde kanskje lagt ved et kort i stedet. Men det er du som kjenner dem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Jente eller gutt? Jente: et melkehvitt emalje-hjertesmykke. Gutt: ...hmmm... Smykke har jeg ikke tenkt på. det er ei jente. Og det er jo noe man vanligvis har en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ja - men da kan de ikke bytte den. Så jeg hadde kanskje lagt ved et kort i stedet. Men det er du som kjenner dem! Nei, du mister bytterett. Men jeg ser på bøker jeg har. De det er skrevet noen ord i er mye mer "verd" for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva med disse bøkene i den hvite serien, liksom? Da har du ihvertfall presanger for en stund framover... Jeg er innmari god til å forklare, så jeg blir forsåvidt ikke overrasket hvis du ikke skjønner hva jeg mener... ''Hva med disse bøkene i den hvite serien, liksom?'' Tipper du mener: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=142813&rom=MP Finnes også "Den store sangboka", "Den store rim- og regleboka" og muligens fler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 ''Hva med disse bøkene i den hvite serien, liksom?'' Tipper du mener: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=142813&rom=MP Finnes også "Den store sangboka", "Den store rim- og regleboka" og muligens fler. Takk for link. Men jeg må nok vente litt med noe slikt. Ho er bare 1 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 ''Hva med disse bøkene i den hvite serien, liksom?'' Tipper du mener: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=142813&rom=MP Finnes også "Den store sangboka", "Den store rim- og regleboka" og muligens fler. Takk, det var akkurat de jeg mente Finnes i julebok også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Takk for link. Men jeg må nok vente litt med noe slikt. Ho er bare 1 år. Sangboka i den serien er helt grei, også til de minste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Takk for link. Men jeg må nok vente litt med noe slikt. Ho er bare 1 år. Da snuppa mi var 1 satte jeg stor pris på å få ting som kunne brukes lang tid framover... Men du velger jo selv! Et smykke har man jo også stort sett alltid lenge, også kan du heller starte på evt bøker fra hun er 2! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har tenkt den taken. Synes selv at sølvbestikk er supert, men jeg hører jo om alle som ikke synes det. Kanskje noen kommenterer ideen din her, så får vi se hva de sier:-) Jeg hadde vært særdeles misfornøyd med sølvbestikk. Både til sønnen min og om jeg hadde bestikk fra da jeg selv var barn. Jeg ser virkelig ikke vitsen. Men det er meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.