100%ull Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg ligger med skikkelig influesa... Stor sønn i huset så hvor tufs jeg var i dag... Han hadde vært på butikken og handlet inn til middag...jeg stod klar for å sette inn maten i kjøleskapet: "Jeg skal gjøre dette her,mamma...gå å legg deg du..." sier han... Jeg tuffer bort til sofaen og legger meg..."Skal jeg legge over deg teppet,mamma?"....sier han...Vil du jeg skal lage en kopp te til deg... med honning oppi?"... Gjett om slik omtanke fra min barske sønn varmet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du har oppdratt ham godt! :-) Det er alltid godt med hjelp og litt medfølende oms, når man er i dårlig form. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Du har oppdratt ham godt! :-) Det er alltid godt med hjelp og litt medfølende oms, når man er i dårlig form. God bedring! Takker =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er en liten ting, men det varmer stort. Så flott at han har slik omtanke:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Så koselig da... ) Du har en snill gutt med omtanke som er glad i mammaen sin.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.