Spirello Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har dere eller skal dere gjøre noe spesielt i morgen for deres mor eller kjære? Jeg synes alle dager som kan feires bør feires! ) Synes livet fyker av gårde med jobb og mas, så synes vi bør ta oss tid til å gjøre noe ekstra en gang i blant. Også utenom sånne dager selvfølgelig. Er jo bare morsomt med Valentines dagen da, ekstra unskyldning for å kjøpe noe eller gi et fint kort. ) Jeg har kjøpt et hjerte-kjede med "diamanter" i sølv til en god venninne som er alenemor til en baby på 6 mnd. så er hennes første morsdag som mor. Husker selv jeg synes den første morsdagen som mor var stas, og faren til sønnen min ordna med frokost på senga, kort og liten gave fra sønnen da liksom.. veldig koselig. Jeg var hos venninna mi her om dagen, så jeg la gaven og kort fra sønnen hennes og "tante" som er meg. ) Limt inn bilde av sønnen i morsdagskortet og skrvet en hyggelig tekst fra han og en fra meg. Gjemte gaven og kortet og gaven hos henne og skal sende henne en sms i morra om hvor det ligger. Hihi.. Til min kjære forlovede har jeg kjøpt et tøft kjede, og billetter til stand up show neste helg, og et kort med masse koselig tekst på til han.. Han blir alltid så rørt når han leser kort så får vel en tåre i øyekroken av det og kjenner jeg han rett. ) Inviterer han på "date" neste helg i stedet for i morgen, middag og show. Er så lenge siden vi har vært ute, så det gleder jeg meg til, og tror han blir glad for. Til mon kjære mor har jeg kjøpt blomster hun skal få i morgen. Hun bor ikke langt unna, så enten går jeg til henne med dem, ellers så inviterer jeg dem på fastelavensboller. Skal også kjøpe eller lage et kort til mamma. Jeg synes sånne dager er kjempekoselige jeg som dere sikkert skjønner! Jeg viser og sier alltid jeg er glad i familie og venner, men det er jo litt stas med en ekstra oppmerksomhet på sånne dager. ) Gleder meg til i morgen.. Synes det er så moro når folk blir glade for gaver og/eller kort. Håper dere får en flott dag i morgen! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Du er den perfekte forbruker Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hater slike datoer, hvor man blir fortalt at i dag skal alle være glade i hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Så godt du tar vare på alle sammen Jeg kjøper sjeldent gaver på slike dager som denne, men kjøper et kort og lager god mat/baker en kake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Hater slike datoer, hvor man blir fortalt at i dag skal alle være glade i hverandre. Ja noen velger å se negativt på ting, mens andre velger å se positivt på ting! Perfekte forbruker er jeg helt sikkert, for jeg kjøper ofte gaver til mennesker som betyr mye for meg.. Hvis jeg har penger, så hvorfor ikke? Vil bruke penga mens jeg lever enn å spare dem til arv. Vil leve et lykkelig liv og glede andre. Har ikke tid til å være negativ eller grinete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Så godt du tar vare på alle sammen Jeg kjøper sjeldent gaver på slike dager som denne, men kjøper et kort og lager god mat/baker en kake. Ikke alltid jeg kjøper gave heller, men kort pleier jeg å lage på pcn eller kjøpe. Men samboern trenger et nytt kjede for han har bare et han bruker.. så da passa det jo nå. Date må vi på uansett.. Pleie kjærlighet litt, men det er jo ikke før neste helg da. Mamma fikk ikke noe kort eller blomster i fjor, så i år vil jeg gi en kvast. Venninna mi synes det er litt tøft å være alene, og siden hun ikke har mann som kan gi henne en oppmerksomhet for den gode jobben hun gjør med sønnen tenkte jeg å gjøre det. ) Kos deg masse med god mat og kake. det viktgste er jo å være sammen og kose seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ikke alltid jeg kjøper gave heller, men kort pleier jeg å lage på pcn eller kjøpe. Men samboern trenger et nytt kjede for han har bare et han bruker.. så da passa det jo nå. Date må vi på uansett.. Pleie kjærlighet litt, men det er jo ikke før neste helg da. Mamma fikk ikke noe kort eller blomster i fjor, så i år vil jeg gi en kvast. Venninna mi synes det er litt tøft å være alene, og siden hun ikke har mann som kan gi henne en oppmerksomhet for den gode jobben hun gjør med sønnen tenkte jeg å gjøre det. ) Kos deg masse med god mat og kake. det viktgste er jo å være sammen og kose seg. Jeg hadde nok syntes det var veldig sårt om jeg var alene den første morsdagen, så det er flott at du gjorde noe for venninna di Jeg hadde nok kjøpt gave om det var noe sambo hadde lyst på/trengte, men han fikk nylig en PSP Go og jeg sa det var tidlig valentine's gave. Den var dyr... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde nok syntes det var veldig sårt om jeg var alene den første morsdagen, så det er flott at du gjorde noe for venninna di Jeg hadde nok kjøpt gave om det var noe sambo hadde lyst på/trengte, men han fikk nylig en PSP Go og jeg sa det var tidlig valentine's gave. Den var dyr... DA hadde ikke jeg kjøpt noe heller.. får være grenser. ) I fjor var det kort fra meg. Har sagt jeg ikke forventer noe gave av samboern. Jeg får gaver dann og vann, så det er absolut ikke nødvendig med noe. Et kort synes jeg er hyggelig da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde nok syntes det var veldig sårt om jeg var alene den første morsdagen, så det er flott at du gjorde noe for venninna di Jeg hadde nok kjøpt gave om det var noe sambo hadde lyst på/trengte, men han fikk nylig en PSP Go og jeg sa det var tidlig valentine's gave. Den var dyr... DA hadde ikke jeg kjøpt noe heller.. får være grenser. ) I fjor var det kort fra meg. Har sagt jeg ikke forventer noe gave av samboern. Jeg får gaver dann og vann, så det er absolut ikke nødvendig med noe. Et kort synes jeg er hyggelig da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja, jeg regner med å få en morsdagsoppmerksomhet i morgen. Jeg går ut fra at det blir frokost på senga - og så vet jeg at far og barn har vært ute på shpooing Jeg gir alltid gave til min mamma og min pappa på hhv. mors- og farsdagen. Hva det er varierer. I år får mamma ei sølvteskje. I anledning Valentines Day har vi kjøpt inn et blomsterhjerte som familiegave. I tillegg har jeg kjøpt sjokoladehjerter til ungene. Ungene er veldig oppmerksomme på denne dagen, som vi voksne egentlig syns er noe tull .... så derfor gir vi ingen gaver til hverandre vi voksne. Det får holde med jul, bursdag, mors/farsdag og bryllupsdag ;D Og så blir det god middag (elgstek med viltsaus) og dessert (appelsinfromasj) .... og litt hjembakt til ettermiddagskaffen i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg regner med at døtrene mine ringer meg i morgen pga. morsdagen, og at min gode venn kontakter meg pga. Valentinusdagen. Det er koselig å ha det til å glede seg til. Siden jeg er bortreist får jeg ikke blomster som jeg ellers ville ha fått. Jeg er ikke enig med deg i at gaver på slike dager er viktige. Jeg synes det blir for mye feiring av det ene og det andre bare for å finne påskudd for å feire. Det har ikke noe med lykke å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vi har ikke for vane å markere morsdagen noe særlig, men jeg vet at begge ungene har overraskelser på lur fra skole og barnehage. Mannen min er bortreist, så noen romantikk venter jeg meg ikke, og det er helt greit, altså - det finnes nok av andre dager i året. Men det var jammen en veldig hyggelig ting du gjør for venninna di som er alene. Blir helt rørt, jeg. Det var fint tenkt, Spirello! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hurra for morsdag. Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg kommer til å få gave på senga av barna mine. Og min mann har allerede sagt ifra at vi skal ut å spise middag. Vi velger å feire morsdag og ikke valentinsdagen. Men jeg blir jo megafornøyd uansett jeg da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til ni Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tenker veninna di blir glad for oppmerksomheita :-) Eg har kjøpt meg parfyme. Sa til mannen at den var frå han. Elles surrar tankane mine rundt 15. åringen som skal ta biopsi av ein kul på måndag. Vel derfor å "gløyme" mor mi i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Mamma jobber i morgen, så vi skal til svigerforeldrene mine på middag i morgen. Neste helg feirer vi morsdag med min familie ;O) Valentine tror jeg ikke vi ofrer så mye for. Kanskje han får litt ekstra massasje ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Vi har ikke for vane å markere morsdagen noe særlig, men jeg vet at begge ungene har overraskelser på lur fra skole og barnehage. Mannen min er bortreist, så noen romantikk venter jeg meg ikke, og det er helt greit, altså - det finnes nok av andre dager i året. Men det var jammen en veldig hyggelig ting du gjør for venninna di som er alene. Blir helt rørt, jeg. Det var fint tenkt, Spirello! Så koselig med overraskelse fra barnehagen da ) Gutten min er hos faren sin denne helgen han.. Litt dumt da, men men.. Han får få kake på mandag da. Kos deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Synes det holder at barna kommer med en koppe te og tegninger eller selvlagde gaver. Hender iblant at vi voksne kjøper blomster eller en liten ting på vegne av barna. Kan godt bake boller og kose oss litt ekstra. Men ingen feiring i form av restaurantbesøk eller noe annet. Det var veldig omtenksomt av deg å gi en koselig gave til alene-mamma-venninnen din :-) Sånt hadde jeg satt utrolig pris på, hvis jeg hadde vært i samme situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg fikk et hjemmelaga kort av 10-åringen min der det sto (inni et hjerte ) "håper du får en fin morsdag" Litt lenger bort på siden sto det "HUSK OL" med store bokstaver! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har fått nydelige tegninger med skjønne hilsener fra begge ungene og er nesten rørt til tårer over det. ) I tillegg har pappa og stemor ordnet med gave fra ungene - en grytelapp i ull fra et lite, lokalt firma på hjemstedet til min mormor (veldig glad for den!) og en cd fra en av favorittgruppene mine. ) Kjempekoselig! Når det gjelder Valentinesdag har ingen av oss kjøpt noe, men jeg vet vi har noen hjertesjokolader liggende i skapet siden jul, han får få en av dem etter middagen. *Hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.