Gå til innhold

Skitur-hvor langt går dere med unga?

waxo

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Seksåringen går gjerne en drøy mil, og åtteåringen kan godt gå to mil, om føret og formen er god. Mye stining og senere utforkjøringer - som det gjerne er i Oslomarka.

Men må innrømme at vi må lirke og lure litt - ingen tvang, men de kunne godt snudd halvveis om de hadde fått velge _helt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

3 mil på ski med en 6 og 7 åring????

Jeg er dødelig imponert!!! Jeg synes at jeg selv var flink da jeg alene gikk litt over 4 mil for noen uker siden. Vi hadde med barna ut i går de er 6,5 og 9,5 og gikk henholdsvis 8,5 og 11 km - og det syntes vi var bra.

''3 mil på ski med en 6 og 7 åring???? Jeg er dødelig imponert!!! ''

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Nei, å presse unger kommer det neppe noe som helst godt ut av. Men heldigvis er de veldig glade i å gå på si, stå på ski, dra på fisketur osv., så vi er veldig heldige der. Vi er en familie som liker aktivitet, og heldigvis har ungene blitt smittet. :-) Også er vi knallgode på å henge i sofan og mumse godis og se på noe hjernedødt på TV'n også. ;-)

Vi er også familie som liker aktivitet. Og ungene var aktive....inntil tenårene.

Ganske så vanskelig å få en tenåring med på skitur med familen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

På en vanlig søndagstur går vi 10-12 km. Gutten vår er 8 år, og det er ikke noe problem i det hele tatt. Værst er det for meg å holde samme tempo som han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skientusiasten

Vi er også familie som liker aktivitet. Og ungene var aktive....inntil tenårene.

Ganske så vanskelig å få en tenåring med på skitur med familen. ;-)

Det skjønner jeg, og på ett eller annet tidspunkt blir det vel viktig å _ikke_ gjøre ting sammen med familien sin - uansett om man liker aktiviteten eller ei.

Enn så lenge får vi bare nyte det faktum at våre barn liker oss, at de ser opp til oss og vil være sammen med oss. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...