Gjest spinning-frelst Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Begynte å trene for tre uker siden, spinning 3 dager pr. uke og styrketrening 3 dager i uken, så totalt kun en dag uten trening. Jeg kjenner at jeg blir så glad av dette, nærmest en rus. Nå har jeg lyst til å drive med spinning hver dag, fra 40 til 60 minutter. Det er den som gir meg dette lykke-kicket. Er det dumt å øke så mye etter bare tre uker trening? Jeg tenker at de instruktørene driver jo med pulstrening hver eneste dag når de har spinning-grupper så det kan jo ikke være noe fare med det? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Jeg vet ikke om det er noen fare. Dette er jeg ikke den rette til å svare på. Men personlig blir jeg fort lei når jeg gjør ting veldig ofte... Så for meg hadde det vært best å gjøre slik du gjør nå, og heller fått glede meg til spinningstimene - som høydepunkter i uka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.