pastell Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ungene fikk noen flotte Mandalas fargebøker til jul. De er snart oppbrukt og jeg vil kjøpe flere i den serien. Men er det noen her som vet hvilke butikker som selger de bøkene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg kjøpte mine på Norli 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 jeg kjøpte mine på Norli Hva koster der der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hva koster der der? Kjøpte før jul så jeg husker ikke nøyaktig, men det var vel rundt 70 kroner kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest populært for tiden Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 De har dem både på Norli og Ark, og sikkert mange andre bokhandlere også. De er superfine! Jeg kjøpte faktisk en til meg selv også (den for de eldste barna), og jeg og datteren min liker å sitte og tegne sammen i hver vår bok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Kjøpte før jul så jeg husker ikke nøyaktig, men det var vel rundt 70 kroner kanskje? Takk for tipset. Da skal jeg ta meg en tur på Norli en av dagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 De har dem både på Norli og Ark, og sikkert mange andre bokhandlere også. De er superfine! Jeg kjøpte faktisk en til meg selv også (den for de eldste barna), og jeg og datteren min liker å sitte og tegne sammen i hver vår bok! Jeg ble faktisk litt fristet jeg også da jeg så bøkene. Flotte mønster. Kanskje jeg skal kjøpe en til meg selv også. Avslappende å sitte og fargelegge, og koselig å gjøre noe sammen med barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har sett dem hos ARK. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du kan også printe ut fra internett. Bare søk etter mandalas, så finner du sikkert noe :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Du kan også printe ut fra internett. Bare søk etter mandalas, så finner du sikkert noe :-) Jeg har printet ut tidligere, men det som er så fint med bøkene er at det er tykke, gode ark å fargelegge på. Og så er de laget slik at de lett kan rives ut av boken hvis en vil henge de på veggen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har sett dem hos ARK. Jeg skal på Norli en av dagene, og finner jeg ikke der får jeg ta turen til Ark. Håper jeg finner de et av stedene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.