Gjest med hilsen mammaen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Barnet mitt (7 år) syntes barnefilmen Alvin og Gjengen 2 var skummel, og fikk mareritt om natten.. Det gjaldt sykehusscener og der han mannen falt og brakk beinet. Det sto på filmanmeldelsen at filmen ikke inneholder noen skumle scener. 7-åringen min er redd for brann, innbruddstyver, og liker heller ikke ting som har med sykehus og ulykker å gjøre. Noen andre som har barn de kjenner igjen i dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ja, det er flere... Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 ''7-åringen min er redd for brann, innbruddstyver, og liker heller ikke ting som har med sykehus og ulykker å gjøre.'' Huff ja, gjett om jeg kjenner meg igjen. Hos oss gikk det så langt at vi trengte samtalehjelp til minsten fordi dette var så angsskapende at det ble vanskelig å gå på skolen (i tilfelle det skulle begynne å brenne der, eller jeg eller pappa'n skulle bli syke i løpet av dagen)... Vi har jobbet intenst med dette lenge, og vi har kommet godt på vei - men klarer fortsatt ikke å få til overnattinger o.l. uten mamma eller pappa tilstede... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.