Gå til innhold

Mareritt av Alvin og Gjengen

Gjest med hilsen mammaen

Anbefalte innlegg

Gjest med hilsen mammaen

Barnet mitt (7 år) syntes barnefilmen Alvin og Gjengen 2 var skummel, og fikk mareritt om natten.. Det gjaldt sykehusscener og der han mannen falt og brakk beinet. Det sto på filmanmeldelsen at filmen ikke inneholder noen skumle scener.

7-åringen min er redd for brann, innbruddstyver, og liker heller ikke ting som har med sykehus og ulykker å gjøre.

Noen andre som har barn de kjenner igjen i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ja, det er flere...

''7-åringen min er redd for brann, innbruddstyver, og liker heller ikke ting som har med sykehus og ulykker å gjøre.''

Huff ja, gjett om jeg kjenner meg igjen. Hos oss gikk det så langt at vi trengte samtalehjelp til minsten fordi dette var så angsskapende at det ble vanskelig å gå på skolen (i tilfelle det skulle begynne å brenne der, eller jeg eller pappa'n skulle bli syke i løpet av dagen)...

Vi har jobbet intenst med dette lenge, og vi har kommet godt på vei - men klarer fortsatt ikke å få til overnattinger o.l. uten mamma eller pappa tilstede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...