Gå til innhold

Da er vi i gang.. tror jeg :o)

Spirello

Anbefalte innlegg

Gikk bra hos legen forrige uke :o) Hadde litt høyt blodtrykk, men det er nok fordi jeg hadde vært tom for blodtyrkksdempende. Tok blod og urinprøver og legen sa han ville ringe meg etter max to dager hvis de ikke var ok, og jeg har ikke hørt noe så da var de vel fine. :) Spurte om jeg burde ta flere prøver og se an først, eller om jeg bare kunne begynne å prøve å bli gravid og da fikk jeg til svar at det vel ikke kom noe bedre tidspunkt enn nå. Det er jo flere risikoer ved et svangerskap, men stoler på legene som vil gi meg tett oppfølging.

Helsa mi blir ikke bedre etter flere år med sykdommen, så da er det ikke noe å utsette.. Har liksom ikke det valget som andre med å vente og vente.. Mange sier "du er ennå ung, så ikke noe å stresse med" men det stemmer ikke helt i mitt tilfelle selv om jeg "bare" er 28 år. Jeg fjernet spiralen for to uker siden, og har begynt med folat, så får vi bare håpe jeg blir gravid og at alt vil gå bra. :o) Nå er forloveden min helt klar også :o) Ville ikke bli gravid før han sa det selv at han ønsker seg barn. han synes tanken på å bli pappa er ganske skummel, men det synes vel alle som blir foreldre for første gang. Og anne og tredje.. hehe. Han er en fantastisk stefar, og kjempeflink med babyen til venninna mi og har barnetekke, så jeg tviler ikke et sekund på at han blir en flott far. :o)

Jeg burde vel slutte med kickboxinga jeg da.. :( Kan ikke risikere å bli sparka og slått x antall i magen hvis det plantes et frø der om en stund..

Takk for alle lykkeønsker da jeg skulle til legen! :o) er sikker på at det hjalp! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Nå ble jeg glad på dine vegne :)

Begynn med pilates for gravide i stedet for, så beholder du mange av musklene selv om du slutter med kickboksing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Nå ble jeg glad på dine vegne :)

Begynn med pilates for gravide i stedet for, så beholder du mange av musklene selv om du slutter med kickboksing.

Takk :o) Ja det hadde kanskje vært noe.. Men må se om jeg blir gravid først da. Hehe.. :o) Tar ingenting for gitt.. Gikk på yoga for gravide sist, og de pusteøvelsene jeg lærte der hjalp meg mye under fødsel - så kommer nok til å gjøre det igjen.

Må få mensen først da - og så sjekke at systemet funker som det skal etter 2 år med hormonspiral og masse plager pga. den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Så flott - gratulerer! :-)

Tror ikke det er noen fare med hensyn på kickboksingen, i hvertfall ikke før du er en del uker på vei. Barnet ligger utrolig godt beskyttet i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen fare med hensyn på kickboksingen, i hvertfall ikke før du er en del uker på vei. Barnet ligger utrolig godt beskyttet i bekkenet.

Pga sykdommen blir det risikosvangerskap, så tror ikke jeg vil ta sjansen på det.. går gaske hardt for seg, og ofte jeg har hodepine av å ta i mot spark med pute i magen.. Kjenner det for å si det sånn. :o) Og puster man ikke riktig når man blir slått eller sparka kan man lett kaste opp. Begynner å bli sterke de jeg trener med. : ) Vi tar også 5 kgs medisinball og slipper ned på magen til hverandre mens vi tar sit ups - det er heller ikke godt. Blir for dumt å si jeg ikke kan være med på ditt og datt fordi jeg prøver å bli gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga sykdommen blir det risikosvangerskap, så tror ikke jeg vil ta sjansen på det.. går gaske hardt for seg, og ofte jeg har hodepine av å ta i mot spark med pute i magen.. Kjenner det for å si det sånn. :o) Og puster man ikke riktig når man blir slått eller sparka kan man lett kaste opp. Begynner å bli sterke de jeg trener med. : ) Vi tar også 5 kgs medisinball og slipper ned på magen til hverandre mens vi tar sit ups - det er heller ikke godt. Blir for dumt å si jeg ikke kan være med på ditt og datt fordi jeg prøver å bli gravid..

Hehe,- sånn som du beskriver det synes jeg det der kunne vært ok å slutte med uansett graviditet ;-)

Lykke til, forresten og gratulerer med grønt lys for planene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,- sånn som du beskriver det synes jeg det der kunne vært ok å slutte med uansett graviditet ;-)

Lykke til, forresten og gratulerer med grønt lys for planene!

Neida, det er velidg gøy og bra trening. Var jo ikke så hardt da jeg begynte.. Så har jp lært en deø.

Man må være forberedt på kamp vettu. da må man tåle en smell.. Passer ikke å begynne å grine om man får seg en i fleisen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er velidg gøy og bra trening. Var jo ikke så hardt da jeg begynte.. Så har jp lært en deø.

Man må være forberedt på kamp vettu. da må man tåle en smell.. Passer ikke å begynne å grine om man får seg en i fleisen. :o)

'' Så har jp lært en deø''

Men litt hjerneskadet blir man kanskje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du barn fra før? trodde det.. Men lykke til med svangerskapet!

Joda, har en sønn på 4,5 år. Skrev vel ikke at jeg ikke hadde barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Så har jp lært en deø''

Men litt hjerneskadet blir man kanskje ;-)

Hehe.. ja, ikke sant! :o) Neida, har ikke kommet dit at vi slår hardt når vi sparrer ennå heldigvis, så blir bare en liten smell i ansiktet hvis man ikke klarer å sparre.. Tar litt lenger tid før det er forsvarlig at vi går i kamper. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ok, det vet du sikkert best :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, så herlig!!! Gratulerer med grønt lys fra legen.

Da er det bare å legge seg i "hardtrening" - og det er jo bare koselig :)

Er nok lurt å slutte med kickboxing, ja - men finnes jo mye annet morsomt å trene med også :)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :o))) Regner med at vi blir de første som får vite det når du får to blå! ;o)

'' Regner med at vi blir de første som får vite det når du får to blå! ;o)''

Lillemus... er du sikker på at blå er rett farge? Jeg aner ikke altså - jeg føler meg bare totalt utdatert på graviditetstester ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...