Gå til innhold

Da er vi i gang.. tror jeg :o)

Spirello

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

'' Regner med at vi blir de første som får vite det når du får to blå! ;o)''

Lillemus... er du sikker på at blå er rett farge? Jeg aner ikke altså - jeg føler meg bare totalt utdatert på graviditetstester ;-)

Du har rett - jeg har sett på reklamen at graviditetstester ikke kommer med 2 blå lenger, men med det antall uker + dager man er på vei!

*Føler seg gammel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :o) Ja det hadde kanskje vært noe.. Men må se om jeg blir gravid først da. Hehe.. :o) Tar ingenting for gitt.. Gikk på yoga for gravide sist, og de pusteøvelsene jeg lærte der hjalp meg mye under fødsel - så kommer nok til å gjøre det igjen.

Må få mensen først da - og så sjekke at systemet funker som det skal etter 2 år med hormonspiral og masse plager pga. den.

Jeg var gravid 3 uker etter at jeg tok ut hormonspiralen...

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt er klart for baby-laging! Lykke til med prøvingen - er prøver selv, så det hadde vært hyggelig med litt liv på Gravid-forumet igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var gravid 3 uker etter at jeg tok ut hormonspiralen...

Lykke til :-)

Såpass fort ja.. Det var hyggelig å høre. :o) Håper det skjer raskt her og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest småbarnsmorra

Joda, har en sønn på 4,5 år. Skrev vel ikke at jeg ikke hadde barn fra før?

Nei jeg som misforstod.. du skrev at han hadde vært usikker pga første gangen eller noe liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg som misforstod.. du skrev at han hadde vært usikker pga første gangen eller noe liknende.

Det er kanskje fordi det er hans første, men hennes andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi han er stefaren. :o) Så det blir hans første biologiske barn ja.. Vi ble sammen da poden min var 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...