Gjest mora2 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det var hyggelig å lese, gratulerer så mye. Og lykke til fremover. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 '' Regner med at vi blir de første som får vite det når du får to blå! ;o)'' Lillemus... er du sikker på at blå er rett farge? Jeg aner ikke altså - jeg føler meg bare totalt utdatert på graviditetstester ;-) Du har rett - jeg har sett på reklamen at graviditetstester ikke kommer med 2 blå lenger, men med det antall uker + dager man er på vei! *Føler seg gammel* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Lykke til ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Takk ) Ja det hadde kanskje vært noe.. Men må se om jeg blir gravid først da. Hehe.. ) Tar ingenting for gitt.. Gikk på yoga for gravide sist, og de pusteøvelsene jeg lærte der hjalp meg mye under fødsel - så kommer nok til å gjøre det igjen. Må få mensen først da - og så sjekke at systemet funker som det skal etter 2 år med hormonspiral og masse plager pga. den. Jeg var gravid 3 uker etter at jeg tok ut hormonspiralen... Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Så flott at alt er klart for baby-laging! Lykke til med prøvingen - er prøver selv, så det hadde vært hyggelig med litt liv på Gravid-forumet igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Er litt morosmt å dele sånne ting med dere siden det ennå er "hemmelig" for famile og venner. Håper det klaffer raskt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg var gravid 3 uker etter at jeg tok ut hormonspiralen... Lykke til :-) Såpass fort ja.. Det var hyggelig å høre. ) Håper det skjer raskt her og.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest småbarnsmorra Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Joda, har en sønn på 4,5 år. Skrev vel ikke at jeg ikke hadde barn fra før? Nei jeg som misforstod.. du skrev at han hadde vært usikker pga første gangen eller noe liknende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nei jeg som misforstod.. du skrev at han hadde vært usikker pga første gangen eller noe liknende. Det er kanskje fordi det er hans første, men hennes andre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Nei jeg som misforstod.. du skrev at han hadde vært usikker pga første gangen eller noe liknende. Det er fordi han er stefaren. ) Så det blir hans første biologiske barn ja.. Vi ble sammen da poden min var 2 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så flott, lykke til med prøvinga! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.