Gå til innhold

Jeg vil bli gravid, venninne tar abort

Spirello

Anbefalte innlegg

Venninna mi er heldigvis ikke sånn.. HUn tar p-piller, men ble uansett gravid. Og det er et veldig dårlig tidspunkt, så jeg har forståelse for hennes valg, men er så ironisk liksom.. mener ikke hun er et fælt menneske fordet, men merkelig følelse bare..

Bra hun ikke er slik :-)

Forstår godt at dette var merkelig for deg,du vil gjerne bli gravid mens hos henne var det motsatt. Er jo to ulike ytterpunkter!

Håper det ordner seg for deg,at du snart blir gravid ;-)

Varme tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner følelsene dine, samtidig tror jeg det er viktig at du ikke "lemper" dette over på din venninne. Hun har sin situasjon og har rett til å ta sitt valg uavhengig av deg og dine følelser rundt dette.

Men som sagt; jeg skjønner absolutt at dette er sårt for deg...

Nei selvfølgelig lemper jeg ikke noe på henne. Vet at hun ikke har det veldig godt nå heller, så støtter henne så godt jeg kan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt.

Om hun visste om ditt barneønske, hadde det vært best om hun ikke hadde fortalt deg om dette.

mvh

Neida, jeg er glad hun delte det med meg. Vi har prata mye i forkant og etterkant. Jeg vet jo at hun ikke er meg, og ikke har samme livsituasjon som meg.. men det er jo litt pussig da at hun blir uønsket gravid rett etter jeg har tatt ut spiralen og vil bli gravid.. men sånn er nå bare verden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem.

Tror ikke din veninne tar lett på aborten. Ikke sikkert hun forstår dine følelser heller.

Husker selv hvor ovenpå jeg var da jeg ble gravid på første forsøk første gang. Åh så gøy meg her og meg der! Tenkte overhode ikke på at noen av de jeg fortalte om hvor lett alt hadde gått til kanskje slet. Var ikke i min verden den gang. Etter to senespontanaborter og tre fødsler (Har nå tre barn!) forstår jeg hvor forferdelig sårt det må ha vært for noen å høre på meg den gangen. Kjenner flere som sliter med å få barn på både den ene og andre måten.

Prøv å se gjennom fingrene på di veninnes opførsel. Hun er nok og full av hormoner og har det nok sikkert ikke lett sel om hun virker som hun tar lett på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem.

Tror ikke din veninne tar lett på aborten. Ikke sikkert hun forstår dine følelser heller.

Husker selv hvor ovenpå jeg var da jeg ble gravid på første forsøk første gang. Åh så gøy meg her og meg der! Tenkte overhode ikke på at noen av de jeg fortalte om hvor lett alt hadde gått til kanskje slet. Var ikke i min verden den gang. Etter to senespontanaborter og tre fødsler (Har nå tre barn!) forstår jeg hvor forferdelig sårt det må ha vært for noen å høre på meg den gangen. Kjenner flere som sliter med å få barn på både den ene og andre måten.

Prøv å se gjennom fingrene på di veninnes opførsel. Hun er nok og full av hormoner og har det nok sikkert ikke lett sel om hun virker som hun tar lett på det.

Hun har ikke oppført seg dårlig.. men er litt sårt fordet. Ikke hennes skyld det. Vi er gode venninner. Så da misforsto du nok :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...