Gjest tipsia Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Min datter blir snart 5, og jeg ønsker tips til hva jeg kan gi til gave. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skrivebord Stæsj til skrivebord (haha, du skjønner sikkert hva jentungen her har fått til jul ;-)) Hummel-joggedress (de er dritkule) Vårjakke (jippi, snart vår!) Lego Tegnesaker etc CD-spiller + cd'er/lydbøker Bøker Hestravotter (gull!) Ski/skøyter/sparkesykkel/sykkel etc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Spill, bøker, supplere leker hun allerede har, pennal med farveblyanter, aktivitetshefter, fin veggklokke til rommet, et lite fotoalbum med bilder av de hun er glad i, cd.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det nærmer seg (forhåpentligvis) vår. Har ho sykkel/sparkesykkel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanskje noe slik Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ting til rommet (kanskje i forbindelse med at man gjør det klart til å romme et skolebarn, som leksepult, skrivebordsstol, eller -lampe..) sengetøy med yndlingsfigurer på Sporstutstyr (sykkel, sparkesykkel, ski til påskeferien) Tegnesaker (Lyra SuperFerby-blyantene står høyt i kurs hos oss) Musikk / musikkspiller Spillemaskin / konsoll eller spill til slik 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.