Gå til innhold

Jeg har fått rockering!!!!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg har fått rockering!!!! Får det til, men fy så vondt det er på magen og på hoftebeina! Har tatt 100 rock 3 ganger - men jeg ser at noen her holder på i 20 minutter!!!! Blir en herda etterhvert eller?

Jeg bør kanskje måle magen nå, og se om det gir resultater om noen uker? Står på eska at det hjelper for både hofter, rompe, rygg og mage - og det høres da ypperlig ut!

Noen tips til en fersk rocker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Semitendinosus

Det er godt du har fått den, for du kunne fått min også :-p (Forhåpentligvis får du svar fra noen andre også, for jeg har da lest her inne om folk som faktisk liker sin... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir herdet etterhvert. :o) Det anbefales 1-2 min om dagen den første uka, men jeg har ikke hørt om noen som har klart å holde seg til det. Regn med blåflekker og ømhet rundt livet etter noen dager, men det går seg til etter en-to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan holde på i 20 minutter. Og jeg har den tyngste ringen. (2,2 kilo) Men jeg kan ikke bruke bukse med belte på. Da "klyper" det, og jeg får blåmerker.

Jeg kan heller ikke ta to slike økter to dager på rad. For da er jeg for øm.

Og det hjelper også etter hvert. Blir nok litt herdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om en som ble skjev fordi hun alltid rocka samme veien, så jeg tror man skal passe på å veksle på hvilken retning man rocker ;) Jeg synes det er dritvanskelig å rocke mot høyre :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte om en som ble skjev fordi hun alltid rocka samme veien, så jeg tror man skal passe på å veksle på hvilken retning man rocker ;) Jeg synes det er dritvanskelig å rocke mot høyre :-/

Jeg klarer også bare den ene veien - ringen går med klokka. Må sikkert øve meg litt til å få til den andre veien også ja!

Moro er det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer også bare den ene veien - ringen går med klokka. Må sikkert øve meg litt til å få til den andre veien også ja!

Moro er det i alle fall!

Hos meg går den også med klokka. Er det det som er mest vanlig tro? *funderer* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om en som ble skjev fordi hun alltid rocka samme veien, så jeg tror man skal passe på å veksle på hvilken retning man rocker ;) Jeg synes det er dritvanskelig å rocke mot høyre :-/

Jeg synes det var vanskelig i starten. Men noen gangers øvelse så gikk det greit:-)

Må passer jeg på å ta like lenge hver vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var vanskelig i starten. Men noen gangers øvelse så gikk det greit:-)

Må passer jeg på å ta like lenge hver vei.

*pusser støv av rockeringen igjen* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan holde på i 20 minutter. Og jeg har den tyngste ringen. (2,2 kilo) Men jeg kan ikke bruke bukse med belte på. Da "klyper" det, og jeg får blåmerker.

Jeg kan heller ikke ta to slike økter to dager på rad. For da er jeg for øm.

Og det hjelper også etter hvert. Blir nok litt herdet.

Jeg har to ringer, voksenringen på 1,7 kg og en barnering. Brukte barneringen forleden dag og den er myyye vanskeligere enn den store, tunge! Man må jobbe utrolig mye mer for å holde den lille ringen oppe, den veier mye mindre, går mye fortere rundt og faller raskere ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to ringer, voksenringen på 1,7 kg og en barnering. Brukte barneringen forleden dag og den er myyye vanskeligere enn den store, tunge! Man må jobbe utrolig mye mer for å holde den lille ringen oppe, den veier mye mindre, går mye fortere rundt og faller raskere ned.

Når størrelsen er mindre, så må man jo jobbe fortere. Altså får du mer kondistrening. Jeg har testet en vanlig rockering som snuppa bruker på turn, og opplevd det samme. Men jeg får ikke samme treningen i livet av denne selv om plusen går fortere opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...