Gjest enslig bekymret mor Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 var på legevakten med min sønn på 9 år igår da han hadde høy feber og rød flekkete på hele kroppen,og hadde problemer med og gå....fikk beskjed om og gi han ibux og parasett......i kveld k.20.10 var feberen 40.1..ga han febernedsettene en parasett og 1 ibux nå målte jeg den igjen kl..20.44 og da var den 40..........hvortid bør jeg kontakte event..sykebil......enslig mor som er bekymret 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ville jeg Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvis feberen ikke går ned av febernedsettende ville jeg ringt legevakten igjen snarest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvordan er almenntilstanden? Kle av ham og kjøl ham ned med kluter, og ring legevakt dersom du er bekymret! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Beklager, det står jo at han hadde problemer med å gå. Han må få i seg væske, gjerne farris og/eller eplejuice. God bedring til gutten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ring legevakta dersom du er bekymret, de svarer ofte godt på spørsmål, har jeg erfart. Feberen burde ha gått mer ned etter dose med både Paracet og Ibux, så jeg ville ringt og hørt. Kle av ungen og få i væske, slik en annen her også sier. Saftis er fint for små barn når de har feber. Funker på store barn også, det kan være godt med noe som er avkjølende og som inneholder både væske og sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sjekk temperaturen en gang til. Hvis det var vanlige svelgetabletter han fikk, så tar det ofte 45-60 min. før de virker. La han ligge i bare boxeren, og avkjøl ham med kald, våt klut. Får han i seg drikke? Det er svært viktig! Hva sa de på legevakta til flekkene? Er det varmeutslett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.