Gå til innhold

Ukas vekt etter 7 uker


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Huff og huff - denne uka var det jammen meg negativt resultat på vekta:

68,9 kilo viste den i morges, og det var el sånn ca 1,5 kilo mer enn forrige uke....

Uka har vært litt spesiell - med 3 dagers hotellmat (selv om jeg prøvde å spise sunt), samt ekstra god mat i helga, inkludert godteri, vin og desserter...

Har vært ganske flink til å trene, så jeg har nå ikke forfalt helt - men skal skjerpe meg kommende uker ift maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ino1365381263

Ikke gi deg Prust.... Det er bare å fortsette det gode arbeidet og være litt tålmodig så tikker vekten sakte og sikkert nedover...

Selv vet jeg ikke helt hvordan jeg skal si sist uke gikk... jeg veier meg hver morgen og noterer i mitt lille regneark. Ser at vekten går litt opp og ned, men at trenden er nedover. I går viste vekten at jeg hadde gått ned 400 g sist uke, men i dag morges viste den at jeg hadde gått opp 800 g siden i går morges....

Det stemmer selvfølgelig ikke, det er naturlige svigninger i hva jeg spiste i går og hvor mye man har vært på toalettet....

Veier igjen i morgen for å holde motivasjonen oppe..., men med dagens offesielle ukevekt har jeg gått opp 400 g, totalt ned 3,2 siden nyttår,,, går ikke fort, men i rett retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg skulle liksom holde meg unna, siden jeg har avsluttet slankingen. Men jeg tillater meg å bidra likevel.

Jeg feiret slankeslutten med å spise godt i helgen, kose meg med litt alkohol og skeie ut med to sjokolader. Dermed veier jeg 600 gram mer enn forrige mandag. Så nå må det skjerpings til for å få bort dem, og deretter prøve å holde meg på et stabilt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle liksom holde meg unna, siden jeg har avsluttet slankingen. Men jeg tillater meg å bidra likevel.

Jeg feiret slankeslutten med å spise godt i helgen, kose meg med litt alkohol og skeie ut med to sjokolader. Dermed veier jeg 600 gram mer enn forrige mandag. Så nå må det skjerpings til for å få bort dem, og deretter prøve å holde meg på et stabilt nivå.

Jeg synes det er litt kjipt at flere uker med intensiv sunn livsstil bare utraderes med et knips (dvs for min del etter kun én uke med noe utskeielse, dog ikke helt ekstremt da)....

Men vi får bite tennene sammen og komme tilbake til gode rytmer igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nå litt opp og litt ned. Jeg har ikke slanka meg aktivt, men starter straks med trening og litt mer kaloritelling. På tide å skjerpe inn matuvanene, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg synes det er litt kjipt at flere uker med intensiv sunn livsstil bare utraderes med et knips (dvs for min del etter kun én uke med noe utskeielse, dog ikke helt ekstremt da)....

Men vi får bite tennene sammen og komme tilbake til gode rytmer igjen!!!!

Enig, litt skremmende hvor fort vekten hopper opp igjen. Men vi får bare fortsette å holde ut.

Slankingen har gitt bonus, jeg tar meg i å nikke fornøyd til speilbildet, og da er det verdt litt strev. Magen skal definitivt ikke få komme tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gi deg Prust.... Det er bare å fortsette det gode arbeidet og være litt tålmodig så tikker vekten sakte og sikkert nedover...

Selv vet jeg ikke helt hvordan jeg skal si sist uke gikk... jeg veier meg hver morgen og noterer i mitt lille regneark. Ser at vekten går litt opp og ned, men at trenden er nedover. I går viste vekten at jeg hadde gått ned 400 g sist uke, men i dag morges viste den at jeg hadde gått opp 800 g siden i går morges....

Det stemmer selvfølgelig ikke, det er naturlige svigninger i hva jeg spiste i går og hvor mye man har vært på toalettet....

Veier igjen i morgen for å holde motivasjonen oppe..., men med dagens offesielle ukevekt har jeg gått opp 400 g, totalt ned 3,2 siden nyttår,,, går ikke fort, men i rett retning.

Jeg veier meg også ofte, nesten hver dag, og jeg ser at det går opp og ned.

Joda, skal ikke gi opp, men det er jammen litt kjipt... :-(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ino1365381263

Jeg veier meg også ofte, nesten hver dag, og jeg ser at det går opp og ned.

Joda, skal ikke gi opp, men det er jammen litt kjipt... :-(((

Dritkipt!... noen ganger veier jeg meg flere ganger bare for å sjekke om det virkelig er sant...

men men....målet er der fremme, vi skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg har gått ned 3,5-4 kg på 5 uker. Veier meg hver morgen så vekta har variert litt de to siste dagene.

Har kosa meg litt i helga da, men det gikk visst bra. Har igjen 8-10 kg. Litt usikker på om jeg kan gå ned så mye som 10 kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 3,5-4 kg på 5 uker. Veier meg hver morgen så vekta har variert litt de to siste dagene.

Har kosa meg litt i helga da, men det gikk visst bra. Har igjen 8-10 kg. Litt usikker på om jeg kan gå ned så mye som 10 kg til.

Du har vært flink!!!! Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Du har vært flink!!!! Stå på videre!

I like måte! Det glemte jeg jo å skrive. Du fikk jo fullført kuren også :o) Skulle ønske jeg fikk det, men jeg gidder nok ikke starte på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I like måte! Det glemte jeg jo å skrive. Du fikk jo fullført kuren også :o) Skulle ønske jeg fikk det, men jeg gidder nok ikke starte på nytt igjen.

Sånn i ettertid er det ikke sikkert det var himla virksomt, men kuren gav meg i alle fall en kick-start på slankingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Sånn i ettertid er det ikke sikkert det var himla virksomt, men kuren gav meg i alle fall en kick-start på slankingen :-)

Ja, du kom jo godt i gang. Man mister jo mye væske så noe vil jo komme på igjen, men man blir jo litt ivrig på å fortsette :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg har tatt av 3 kg siden januar. Veier egentlig omtrent passe nå, men skal ta av et par kg til slik at jeg kan kose meg i påska.

Har koset meg masse i helga. Har spist endel sjokoladeegg i lilla kartong. Hjelpe meg så gode de er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt av 3 kg siden januar. Veier egentlig omtrent passe nå, men skal ta av et par kg til slik at jeg kan kose meg i påska.

Har koset meg masse i helga. Har spist endel sjokoladeegg i lilla kartong. Hjelpe meg så gode de er :)

Grøss.

Jeg kjøpte en slik lilla kartong for 2-3 år siden, siden så mange her skrøyt av dem. Men det var altfor søtt for meg!!!!

Jeg holder meg heller til sure godterier eller lakris :-)

Du har vært kjempeflink! Jeg kjøpte meg en hodekål for flere uker siden etter insirasjon fra deg, men jeg har ikke tatt kål på den ennå (HA HA HA)....

Var forresten ute og gikk kveldsturen min i går igjen - har funnet en veldig grei vei å gå, sykkelvei nesten hele veien, gatelys, men inni skogen, så det er deilig og rolig der - tar en time i raskt tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ikke fortvil.

Mest sannsynlig mye vann.

Jeg har gått ned 2.3 kg siden uke 2. Det har gått sakte- men sikkert - nedover. Slanker meg ikke. Er bare mer bevisst på mat/trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortvil.

Mest sannsynlig mye vann.

Jeg har gått ned 2.3 kg siden uke 2. Det har gått sakte- men sikkert - nedover. Slanker meg ikke. Er bare mer bevisst på mat/trim.

Takk for oppmuntring. Nei, jeg skal ikke gi opp. Slanker meg vel ikke så voldsomt lenger (det var vel bare de tre første ukene) - men jeg prøver å tenke sunt - med mye grønnsaker og rent kjøtt/fisk, og lite brød/potet/ris.

Har vært litt sløv til å drikke den siste uka - merker at jeg har litt underskudd på væske. Jeg var veldig flink til å drikke mye vann de første ukene. Har gått over til med te (kanelte) på jobb i stedet for kaffe (drikker kanskje 1 kopp kaffe i stedet for 2-4 i løpet av dagen). Men jeg skal øke på med vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...