filiokus81 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvordan lapper man hull i vinterdressen? Hullet er der hvor dressen er forsterket med sånt regntøy-stoff. Mener jeg har sett noen sånne klistrelapper man bare limer over, men hvor finner man sånt? Hjelp, noen? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg mener Bogerud Tekstil hadde både lapper og egnet lim, da jeg hadde noen som brukte utedress. (Hvis det finnes noe av typen "syforretning" der du bor, er det sikkert en mulighet der også. Altså en butikk med alt fra symaskiner til glidelåser.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sybutikker har klistrelapper til å lappe regntøy, disse har jeg brukt flere ganger til å lappe vinterdresser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Gaffatape. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar! Jeg skal snuse opp en syforretning og sjekke ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.