janeymor Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har en sønn på 9 år som jeg vil få tatt en synstest på. Hvordan går man frem? Tar kontakt med fastlegen som henviser videre eller holder det å oppsøke feks Brilleland? (de har vel optikere der...?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Vanlig synstest tar man hos en vanlig optiker. ) Man bestiller time først for sikkerhets skyld, det er ikke alltid de har tid om man bare stikker innom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Vanlig synstest tar man hos en vanlig optiker. ) Man bestiller time først for sikkerhets skyld, det er ikke alltid de har tid om man bare stikker innom. Og hvor finner jeg dem...? Feks på Brilleland...? Hilsen grønn på området 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Og hvor finner jeg dem...? Feks på Brilleland...? Hilsen grønn på området Alle brillebutikker = optikere. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Alle brillebutikker = optikere. ) Ooops.. Jeg visste ikke at jeg var SÅ grønn Da ringer jeg Brilleland i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ooops.. Jeg visste ikke at jeg var SÅ grønn Da ringer jeg Brilleland i morgen. Nå har vi prøvd ut Brilleland, Specsavers og Interoptik. Servicen, utstyret/maskinene og grundigheten var _langt bedre_ hos Interoptik, enn hos de andre to kjedene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ooops.. Jeg visste ikke at jeg var SÅ grønn Da ringer jeg Brilleland i morgen. Jeg har også dårlig erfaring med brilleland, og anbefaler interoptikk dersom du har mulighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brille-snile Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du kan få tatt synsprøve hos optiker. Jeg vil anbefale deg å gå et annet sted enn Brilleland. Der har optikerne det som regel alt for travelt. Si at det gjelder et barn på ni år, og gjerne litt mer hva problemene består i når du bestiller time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brille-snile Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har også dårlig erfaring med brilleland, og anbefaler interoptikk dersom du har mulighet. Hvilken kjede som er best kommer mye an på de aktuelle butikkene man går til. Brilleland er ofte problemer med uansett hvor man går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vi ble henvist av legen på helsestasjonen da barna var et par tre år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.