Gjest prust Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Etter barne-tv i kveld gikk jeg og minstejenta ut i snøen. Seks kuldegrader var det, stjerneklart, og masse snø. Ingen andre ute i akebakken. Vi tok for oss akebakken, med "surfebrett" og kjelke - kjempemoro! Men fy så tungt det var å gå i laussnøen, til over kneet - vi herjet opp og ned i nesten en time. Så gikk vi kveldstur - gikk ned til stranda - satte oss ned fem minuitter og bare nøt stillheten i mørket - så på stjernene, og på sjøen som lå helt stille og hvit - det var snør til midt oppå mine lår! Så gikk vi videre - fant noen småbakker her og der - herjet i snøen og bare koste oss :-) Var ute i halvannen time, og jeg følte jeg både hadde fått trim, kos og fått lekt meg - samt masse frisk luft! Da vi kom inn laget jeg kakao med krem til hele gjengen. Koselig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Høres helt herlig ut! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Høres helt herlig ut! )))) Det var nesten litt magisk - bare hun og jeg ute sammen - helt stille - og vi tullet og fantaserte om dinosaurspor i snøen, og kikket opp på stjernene og så hvor godt vi så dem der det var mørkt i forhold til der det var gatelys.... Jeg fikk imidlertid litt panikk da jeg ikke fant mobilen - var sikker på at jeg hadde tatt den med, og så for meg at den lå i snøen et sted - men heldigvis lå den igjen i stua hjemme! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ååååh, så utrolig herlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hørtes kjempedeilig og koselig ut! ) Håper du tok med kamera? Hvis ikke, husk det neste gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Herlig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det var nesten litt magisk - bare hun og jeg ute sammen - helt stille - og vi tullet og fantaserte om dinosaurspor i snøen, og kikket opp på stjernene og så hvor godt vi så dem der det var mørkt i forhold til der det var gatelys.... Jeg fikk imidlertid litt panikk da jeg ikke fant mobilen - var sikker på at jeg hadde tatt den med, og så for meg at den lå i snøen et sted - men heldigvis lå den igjen i stua hjemme! Så koselig med alenetid med ett av barna med ilagt trim og god stemning ute i snøen :-) Kjenner igjen den følelsen av å ha forlagt mobilen et eller annet sted!! Skjønner god du pustet lettet ut da du fant den igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.