to-barns-mamman Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 I dag er det 9 år siden vi første gang ble foreldre. Vi reiste til Kina som et par og kom hjem som en familie :-) Det var en fantastisk opplevelse. Tiden frem til vi ble foreldre gikk veeeldig sakte, mens tiden etterpå har rast avsted. Lykke til dere som venter, det blir barn av det etterhvert. Hos oss er det blitt to vidundre født i Kina :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer så mye 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer (litt på etterskudd)! Jeg har en venninne med to døtre som er født i Kina. Tror hun føler det på samme måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Herlig Gratulerer Jeg tar meg av og til i å nesten misunne dere som har adoptert barn. Ser for meg at det må være en grensesprengende og fantastisk opplevelse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.