PieLill Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er ikke sikkert han vet at noen hører ham i det hele tatt. Dessuten vet han sikkert ikke at det er et barnerom vegg i vegg. Mange snille mennesker som aldri gjør en flue fortred kan få monstertendenser når de spiller spill eller ser på sport. Jeg kjenner flere. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det bør du aldri gjøre! Å ringe politiet er mye tryggere! Ser at noen ikke anbefaler det, men de vet ikke hvor stein gale noen naboer kan være...! Be safe, call the police;)) Det vil være den perfekte måten å få naboen til å legge deg for hat og tenke at du er fullstendig forskrudd, paranoid og vrang; Å ringe politiet før du snakker med den det gjelder om noe som kan være helt bagatellmessig å løse. Dessuten er det en avsindig sløsing med politiets resurser. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det vil være den perfekte måten å få naboen til å legge deg for hat og tenke at du er fullstendig forskrudd, paranoid og vrang; Å ringe politiet før du snakker med den det gjelder om noe som kan være helt bagatellmessig å løse. Dessuten er det en avsindig sløsing med politiets resurser. mvh Det trodde naboen, som gikk for å klage også, men han kom ikke levende tilbake...( Så kan du mene hva du vil! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det trodde naboen, som gikk for å klage også, men han kom ikke levende tilbake...( Så kan du mene hva du vil! Og hvor mange har kommet levende tilbake etter å ha snakket med naboen for hver som har dødd av det. Man kan dø av alt... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Og hvor mange har kommet levende tilbake etter å ha snakket med naboen for hver som har dødd av det. Man kan dø av alt... mvh ''Man kan dø av alt...'' Det var noe nytt! Man bør kjenne sine fiender, før man agerer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ''Man kan dø av alt...'' Det var noe nytt! Man bør kjenne sine fiender, før man agerer... Visst kan man dø av alt! Man kan dø av å sykle, spise, nyse, hoste, løpe, gå, sove, hikke, bade, svømme, kjøre bil, padle, gifte seg, skille seg, få barn, dra på ferie, reise med fly, plukke blomster, handle, jobbe,.. Hva du enn kommer med vil du finne en eller annen maks uheldig situasjon som har ført til dødsfall. Så om man ikke skal gjøre noe man kan dø av er det igrunn bare å legge seg ned å dø... Eventuelt kan man gjøre en statistisk risikovurdering. Hver dag kan man regne med at noen tar opp et eller annet støyproblem med en nabo. Men det er ikke en gang hvert år man hører at noen har blitt drept av den grunn. Faren ved å ringe politiet å låte så paranoid og hysterisk ut er at man kanskje ikke vil bli trodd den gangen det virkelig gjelder: - Naboen min bråker så forferdelig når han spiller data at datteren min som har rom vegg i vegg blir redd. - Hva sier han når dere tar dette opp med ham. - Det tørr vi ikke. Vi har aldri snakket med ham. Da kan vi bli drept! Snakk om å drepe sin egen troverdighet... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Visst kan man dø av alt! Man kan dø av å sykle, spise, nyse, hoste, løpe, gå, sove, hikke, bade, svømme, kjøre bil, padle, gifte seg, skille seg, få barn, dra på ferie, reise med fly, plukke blomster, handle, jobbe,.. Hva du enn kommer med vil du finne en eller annen maks uheldig situasjon som har ført til dødsfall. Så om man ikke skal gjøre noe man kan dø av er det igrunn bare å legge seg ned å dø... Eventuelt kan man gjøre en statistisk risikovurdering. Hver dag kan man regne med at noen tar opp et eller annet støyproblem med en nabo. Men det er ikke en gang hvert år man hører at noen har blitt drept av den grunn. Faren ved å ringe politiet å låte så paranoid og hysterisk ut er at man kanskje ikke vil bli trodd den gangen det virkelig gjelder: - Naboen min bråker så forferdelig når han spiller data at datteren min som har rom vegg i vegg blir redd. - Hva sier han når dere tar dette opp med ham. - Det tørr vi ikke. Vi har aldri snakket med ham. Da kan vi bli drept! Snakk om å drepe sin egen troverdighet... mvh ''Snakk om å drepe sin egen troverdighet...'' Ærlig talt, Pielill, jeg ser ikke spøkelser ved høylys dag. Har _aldri_ ringt politiet pga naboene mine, men det betyr ikke at det noen ganger kan være det rette å gjøre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 At han hisser seg opp når han spiller dataspill betyr bare at han er engasjert i det han holder på med. Han kan være en pusekatt utenfor spillerommet likevel ) Ta en snakk med han du, han er sikkert ikke klar over at han plager noen. Mannen her i huset spiller med headset, og har etterhvert lært seg å tøyle det verste temperamentet underveis ) ''At han hisser seg opp når han spiller dataspill betyr bare at han er engasjert i det han holder på med. Han kan være en pusekatt utenfor spillerommet likevel ) Ta en snakk med han du, han er sikkert ikke klar over at han plager noen.'' Enig! Å ringe politiet høres ekstremt overdrevent ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ''Snakk om å drepe sin egen troverdighet...'' Ærlig talt, Pielill, jeg ser ikke spøkelser ved høylys dag. Har _aldri_ ringt politiet pga naboene mine, men det betyr ikke at det noen ganger kan være det rette å gjøre! De fleste konflikter her i verden løses uten politi. Derfor synes jeg det blir fullstendig tullete å skulle ringe politiet om en nabo man knapt har hilst på. Man kan ikke tenke at folk er mordere til det motsatte er bevist. Om noen finner på å ringe politiet for en slik filleting og hauser opp situasjonen til en utrykning, håper jeg de blir belønnet med klekkelige bøter. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.