Mrs. Wallace Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ''Uten h til slutt, jeg skjønner ikke poenget med de stumme h'ene,'' Enig. Gjelder Lea også. Rart ingen har begynt å skriveh Annah og Ingah, men det er kanskje rett rundt hjørneth? ;-) Og morsanh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Men Phoebe uttales jo ikke Føbe? De sier jo "Fibi" i Friends? Uhm...det er jo nasjonale forskjeller på uttale, som med absolutt alle bibelske navn. Bare tenk på evangelistene. Johannes: John, Matteus: Matthew osv. Eller Eva: Eve. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 [quote name=har blitt mamma igjen )' timestamp='1267428736' post='4314709] Alle fire sammen? ;-P Nei for all del. En om gangen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ''Peninna '' Huff, det var et fryktelig navn, i mine ører. Høres ut som det er relatert til smerte - passer det i historien? www.bibelen.no Kjapt og enkelt. Leser man historien er ikke Peninna fremstilt i noe særlig positivt lys. Så det er vel ikke den første man vil oppkalle etter om historien bak navnet betyr noe. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Rut, Naomi, Thirsa, Tamar, Rebekka, Dina, Mirjam, Ada, Asenat. er noen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Maria, Sara, Johanne/a, Rebekka og Lea(h) er helt ok navn i mine ører Sikkert flere også, men jeg er litt skranten i bibelhistorie... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Eva, Anna, Ester, Lea og Miriam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Eva, Martha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Og morsanh. Ja, den glemte jeg...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Rut, Naomi, Thirsa, Tamar, Rebekka, Dina, Mirjam, Ada, Asenat. er noen... Asenat? Der hadde jeg hatt problemer med å gjette kjønn... Ser ut som en dyslektisk variant av Arsenal. Men jeg er ikke verdensmester i det gamle testamentet(?). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ... og Føbe er vel hakket bedre enn Drita" http://www.dinbaby.com/felles/bryllup_og_daap/jentenavn_som_lyser *OMG 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Eva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Asenat? Der hadde jeg hatt problemer med å gjette kjønn... Ser ut som en dyslektisk variant av Arsenal. Men jeg er ikke verdensmester i det gamle testamentet(?). ''Ser ut som en dyslektisk variant av Arsenal.'' Hehe, fotballmammaen fornekter seg ikke ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Asenat? Der hadde jeg hatt problemer med å gjette kjønn... Ser ut som en dyslektisk variant av Arsenal. Men jeg er ikke verdensmester i det gamle testamentet(?). ''Ser ut som en dyslektisk variant av Arsenal.'' Synes mer det ser ut som en eller annen kjemisk forbindelse, jeg, kanskje et giftstoff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ''Ser ut som en dyslektisk variant av Arsenal.'' Synes mer det ser ut som en eller annen kjemisk forbindelse, jeg, kanskje et giftstoff. ''Synes mer det ser ut som en eller annen kjemisk forbindelse, jeg, kanskje et giftstoff.'' Ja, ligner litt på arsenikk. Så kan man evt kalle lillesøstra for "gamle kniplinger", så har man det gående...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ''Synes mer det ser ut som en eller annen kjemisk forbindelse, jeg, kanskje et giftstoff.'' Ja, ligner litt på arsenikk. Så kan man evt kalle lillesøstra for "gamle kniplinger", så har man det gående...;-) ''Så kan man evt kalle lillesøstra for "gamle kniplinger", så har man det gående...;-)'' Heller storesøsteren, da kan man nøyes med "Kniplinger" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ''Så kan man evt kalle lillesøstra for "gamle kniplinger", så har man det gående...;-)'' Heller storesøsteren, da kan man nøyes med "Kniplinger" :-) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Asenat? Der hadde jeg hatt problemer med å gjette kjønn... Ser ut som en dyslektisk variant av Arsenal. Men jeg er ikke verdensmester i det gamle testamentet(?). ;-) Du har et poeng. Jeg har ikke funnet på navnene. Gjorde bare et kjapt søk og siterte litt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ;-) Du har et poeng. Jeg har ikke funnet på navnene. Gjorde bare et kjapt søk og siterte litt. mvh Jeg sjekket under "Bibelnavn" i min gamle kryssordbok før jeg svarte, men nevnte kun de navnene jeg syntes var fine nok til eventuelt å kunne bli benyttet som navn på en datter...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg sjekket under "Bibelnavn" i min gamle kryssordbok før jeg svarte, men nevnte kun de navnene jeg syntes var fine nok til eventuelt å kunne bli benyttet som navn på en datter...;-) ;-) Jeg satset på mangfold... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.