Gjest -synes jeg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 liker Esther. Vet mange ikke liker de stumme H ene,men ersonlig synes jeg det ser penere ut med h enn uten. Datetren min heter Esther med H og -ho har ei venninne som heter Ester, begynner å bli populært igjen nå... Esther betyr stjerne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 liker Esther. Vet mange ikke liker de stumme H ene,men ersonlig synes jeg det ser penere ut med h enn uten. Datetren min heter Esther med H og -ho har ei venninne som heter Ester, begynner å bli populært igjen nå... Esther betyr stjerne. Akkurat når det gjelder Esther foretrekker jeg også med h for å unngå forveksling med den kjemiske forbindelsen ester. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ''Ser ut som en dyslektisk variant av Arsenal.'' Synes mer det ser ut som en eller annen kjemisk forbindelse, jeg, kanskje et giftstoff. Du har rett :-) Arsenat er salt av arsensyre. Arsenikk er arsenoksid. Arsen er et grunnstoff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du har rett :-) Arsenat er salt av arsensyre. Arsenikk er arsenoksid. Arsen er et grunnstoff. ...la meg tipp: Du er kjeminker? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du har rett :-) Arsenat er salt av arsensyre. Arsenikk er arsenoksid. Arsen er et grunnstoff. ''Du har rett :-)'' Ah, deilig å ha dét av og til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ...la meg tipp: Du er kjeminker? ;-) Så nært, men dog så fjernt... (fysiker) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Så nært, men dog så fjernt... (fysiker) :-) ;-) Leste bare to "kjemiske svar" fra deg på rappen her. Og tenkte at man måtte være bevandret i fagområdet for å tenke at "Ester" er en kjemisk forbindelse og ikke et damenavn!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ;-) Leste bare to "kjemiske svar" fra deg på rappen her. Og tenkte at man måtte være bevandret i fagområdet for å tenke at "Ester" er en kjemisk forbindelse og ikke et damenavn!! :-) Ja, man kan jo fort bli litt miljøskadd... Dumt jeg ikke oppdaget disse kjemi-navnene før vi ga våre egne unger navn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Akkurat når det gjelder Esther foretrekker jeg også med h for å unngå forveksling med den kjemiske forbindelsen ester. Estere - det er sånne som lukter frukt ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Estere - det er sånne som lukter frukt ikke sant? Ja, mange estere lukter godt, og fruktlukten kommer fra estere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, mange estere lukter godt, og fruktlukten kommer fra estere. ''Ja, mange estere lukter godt, og fruktlukten kommer fra estere'' Det må vel være fordi de spiser så mye frukt i Estland! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ''Ja, mange estere lukter godt, og fruktlukten kommer fra estere'' Det må vel være fordi de spiser så mye frukt i Estland! Jepp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -synes jeg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, man kan jo fort bli litt miljøskadd... Dumt jeg ikke oppdaget disse kjemi-navnene før vi ga våre egne unger navn :-) hehe, -vi har diskutert om vi skal døpe den eventuelle båten vår for Polly -Esther... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har blitt mamma igjen :o) Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 liker Esther. Vet mange ikke liker de stumme H ene,men ersonlig synes jeg det ser penere ut med h enn uten. Datetren min heter Esther med H og -ho har ei venninne som heter Ester, begynner å bli populært igjen nå... Esther betyr stjerne. Ester med eller uten h er for meg noe av det gyseligste som finnes... Beklager, men det henger sikkert sammen med at jeg en gang kjente ei %$#%$&(//% dame med dette navnet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 [quote name=har blitt mamma igjen )' timestamp='1267640968' post='4316059] Ester med eller uten h er for meg noe av det gyseligste som finnes... Beklager, men det henger sikkert sammen med at jeg en gang kjente ei %$#%$&(//% dame med dette navnet... Og jeg kjenner verdens skjønneste kvinne med Esther som andre fornavn. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wiggene Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 [quote name=har blitt mamma igjen )' timestamp='1267428736' post='4314709] Alle fire sammen? ;-P Jeg synes de var fine sammen, det ble litt kongelig schwung over hele greiene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Og jeg kjenner verdens skjønneste kvinne med Esther som andre fornavn. ) ...og jeg kjenner en flott kvinne som heter Ester uten h! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -synes jeg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 [quote name=har blitt mamma igjen )' timestamp='1267640968' post='4316059] Ester med eller uten h er for meg noe av det gyseligste som finnes... Beklager, men det henger sikkert sammen med at jeg en gang kjente ei %$#%$&(//% dame med dette navnet... Ble litt fornærma jeg nå....om du forteller meg navnet ditt kan jeg si det samme om deg. Du blir ikke oppkalt herigården,nei... -slemmingen...sånt sier man bare ikke om verdens vakreste lille blomst...som heter Esther. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ble litt fornærma jeg nå....om du forteller meg navnet ditt kan jeg si det samme om deg. Du blir ikke oppkalt herigården,nei... -slemmingen...sånt sier man bare ikke om verdens vakreste lille blomst...som heter Esther. fatt mot - du er ikke den eneste som har fått 'dissa' navnet til ungen din i en tråd på dol! ;-) jeg er fortsatt litt småsur på hun som gjorde det, men hun er ikke her lenger nå, så tralalal...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -synes jeg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 fatt mot - du er ikke den eneste som har fått 'dissa' navnet til ungen din i en tråd på dol! ;-) jeg er fortsatt litt småsur på hun som gjorde det, men hun er ikke her lenger nå, så tralalal...;-) Fan til drittkjerring som ber oss om å fortelle om det fineste navnet vi vet...hadde vært greit nok om ho sa ho ikke likte det... men jeg vet nå bedre enn å "hjelpe " andre her i fremtiden. Det er mye jeg ikke liker på Dol,men det går an å ordlegge seg uten å såre folk sine følelser. kjente selv ei gammel dame som het Ester jeg, ikke av de snilleste jeg visste om, men herregud, jeg kan jo ikke skjelle ut folk som bare har NAVNET... Håper ho forteller hva navnevalget blir... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.