pastell Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen her som har sett filmen "Prinsessen og frosken"? Tenkte oss på kino en dag og det står mellom denne filmen og Pelle politibil. Men jeg lurer på om Prinsessen og frosken egner seg for en på 4 1/2 år? Er den litt skummel, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde med barn på ni år på denne filmen og de syns den var skummel. Vi måtte bare gå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strikkedilla Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi var og så Prisessa og frosken med vår snart 4 år gamle datter, og hun synes den var bittelitt skummel, men det gikk helt fint! Ville ikke sitte på fanget når det skumleste pågikk, så det var nok ikke så ille likevel! Og hun er ikke av de tøffeste.... Hun var veldig fornøyd med filmen hvertfall! Pelle Politibil har vi ikke sett ennå... God kinotur!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde med barn på ni år på denne filmen og de syns den var skummel. Vi måtte bare gå. Oi, da er det kanskje ikke den rette filmen for oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Vi var og så Prisessa og frosken med vår snart 4 år gamle datter, og hun synes den var bittelitt skummel, men det gikk helt fint! Ville ikke sitte på fanget når det skumleste pågikk, så det var nok ikke så ille likevel! Og hun er ikke av de tøffeste.... Hun var veldig fornøyd med filmen hvertfall! Pelle Politibil har vi ikke sett ennå... God kinotur!! Det høres jo ut som en artig film, men jeg er litt redd for at den er skummel. Men nå håper jeg på masse tilbakemeldinger før jeg bestemmer meg;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi så den med guttungen på 4,5 år forrige helg. Det er en koselig film, men har et par litt skumle partier med onde ånder. Sønnen min er lettskremt, men det gikk helt fint. Han er godt vant med film. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Vi så den med guttungen på 4,5 år forrige helg. Det er en koselig film, men har et par litt skumle partier med onde ånder. Sønnen min er lettskremt, men det gikk helt fint. Han er godt vant med film. Vi har endel Disneyfilmer hjemme (Tornerose, Askepott, Peter Pan mm). Disse kan også være litt skumle, men går helt fint med en voksen tilstede. Så kanskje vi skal prøve oss på Prinsessen og frosken også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi har endel Disneyfilmer hjemme (Tornerose, Askepott, Peter Pan mm). Disse kan også være litt skumle, men går helt fint med en voksen tilstede. Så kanskje vi skal prøve oss på Prinsessen og frosken også? Jeg hadde tatt sjansen, ja. Det er som en klassisk Disney-film, så om barnet vanligvis takler det, så går det helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan være nyttig Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Filmomtale fra noen som så filmen med bl.a en 4-åring: http://tinyurl.com/ycthk95 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Filmomtale fra noen som så filmen med bl.a en 4-åring: http://tinyurl.com/ycthk95 Takk for link. Nå har vi bestemt oss. Det blir Prinsessen og frosken i dag:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.