Gå til innhold

Prinsessen og frosken

pastell

Anbefalte innlegg

Noen her som har sett filmen "Prinsessen og frosken"?

Tenkte oss på kino en dag og det står mellom denne filmen og Pelle politibil. Men jeg lurer på om Prinsessen og frosken egner seg for en på 4 1/2 år? Er den litt skummel, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strikkedilla

Vi var og så Prisessa og frosken med vår snart 4 år gamle datter, og hun synes den var bittelitt skummel, men det gikk helt fint!

Ville ikke sitte på fanget når det skumleste pågikk, så det var nok ikke så ille likevel! Og hun er ikke av de tøffeste....

Hun var veldig fornøyd med filmen hvertfall!

Pelle Politibil har vi ikke sett ennå...

God kinotur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med barn på ni år på denne filmen og de syns den var skummel. Vi måtte bare gå.

Oi, da er det kanskje ikke den rette filmen for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var og så Prisessa og frosken med vår snart 4 år gamle datter, og hun synes den var bittelitt skummel, men det gikk helt fint!

Ville ikke sitte på fanget når det skumleste pågikk, så det var nok ikke så ille likevel! Og hun er ikke av de tøffeste....

Hun var veldig fornøyd med filmen hvertfall!

Pelle Politibil har vi ikke sett ennå...

God kinotur!!

Det høres jo ut som en artig film, men jeg er litt redd for at den er skummel. Men nå håper jeg på masse tilbakemeldinger før jeg bestemmer meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så den med guttungen på 4,5 år forrige helg. Det er en koselig film, men har et par litt skumle partier med onde ånder. Sønnen min er lettskremt, men det gikk helt fint. Han er godt vant med film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi så den med guttungen på 4,5 år forrige helg. Det er en koselig film, men har et par litt skumle partier med onde ånder. Sønnen min er lettskremt, men det gikk helt fint. Han er godt vant med film.

Vi har endel Disneyfilmer hjemme (Tornerose, Askepott, Peter Pan mm). Disse kan også være litt skumle, men går helt fint med en voksen tilstede. Så kanskje vi skal prøve oss på Prinsessen og frosken også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har endel Disneyfilmer hjemme (Tornerose, Askepott, Peter Pan mm). Disse kan også være litt skumle, men går helt fint med en voksen tilstede. Så kanskje vi skal prøve oss på Prinsessen og frosken også?

Jeg hadde tatt sjansen, ja. Det er som en klassisk Disney-film, så om barnet vanligvis takler det, så går det helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...