Gjest aner ikke jeg Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg skal ha ei 18 år gammel jente til å passe datteren min neste helg. Hun skal hente henne på SFO neste fredag, og passe henne (hjemme hos oss) til søndag formiddag. Datteren min er 8 år. Mat og drikke og litt ekstra kos kjøper jeg så klart inn til dem. Hvor mye bør jeg betale for dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 1000-1500,- tror jeg at jeg tror 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 1000-1500,- tror jeg at jeg tror Tror jeg tar den jobben;)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har barnevakt i blant Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg syns 1000 er nok. 1500 syns jeg blir for mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tror jeg tar den jobben;)) Synes du det er for mye fra fredag ettermiddag til søndag formiddag? Det er jo ganske lenge da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Synes du det er for mye fra fredag ettermiddag til søndag formiddag? Det er jo ganske lenge da... Ja, synes det er kjempemye! Glad jeg ikke har småbarn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kan du ikke spørre jenta hva hun mener er riktig pris da? Evt kan du sjekke med kommunen hva som er vanlig støttekontaktlønn for ei helg? Jeg vil tro det ligger på rundt 1500 kroner helga? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg synes hun bør få ca 1500,-- Husker at jeg fikk 1000 kroner for tilsvarende opplegg for ørten år siden. Det må da ha vært litt lønnsøkning for barnevakter også... Inspirert av toglis innlegg sjekket jeg hva som er veiledende sats for besøkshjem, og det er ca 800,- pr døgn (men i dette ligger også utgiftsgodtgjørelse). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aner ikke jeg Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde i utgangspunket tenkt meg et sted mellom 1000-1500. Ser det er flere som synes det er en grei pris. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, synes det er kjempemye! Glad jeg ikke har småbarn. Jeg er glad jeg som regel kan "utnytte" svigermor når ungene må passes over lengre tid. Jeg betaler ellers ca 50,-/time for barnepass når andre passer ungene mine. Det inkluderer som regel ikke mating eller overnatting. 1000,- delt på 50,-/time = 20 timer. Dette blir jo vesentlig mer enn det... Det koster med barn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.